טעים להכיר

19/01/2017 כ"א טבת תשע"ז

שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות יוצא לדרך

שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות נפתח ביום ראשון השבוע כשעשרות מסעדות, בתי קפה וברים התאחדו והציעו לתושבי העיר מבצעים והנחות מיוחדות למשך השבוע.

את הפרויקט העירוני הזה, שמטרתו לקדם מקומות הבילוי בעיר ולעודד את תושבי העיר לצאת ולבלות במודיעין מכבים רעות, יזמו מרכז הצעירים העירוני וחבר המועצה אלעד שמעונוביץ, בשיתוף עם הוועדה לקידום העסקים בעיר, בראשות חבר המועצה שחר מי-און. במהלך השבוע יכולים תושבי העיר ליהנות מארוחות במחיר מיוחד של 49 שקלים למנה.



לחצו כאן לדף הבית של שבוע האוכל: לבתי העסק המשתתפים, למנות הדגל ולמבצעים המיוחדים

שבוע האוכל נפתח עם ערב טאפס ויין, שהתקיים במסעדת "רוזה" שבמרכז עינב. מסעדות נוספות בעיר ניצלו את המשך השבוע בכדי לקיים אירועים מיוחדים כמו סדנאות שף, כפי שהיה ביום שני במסעדת "כרמיז", בה השתתף זוכה תכנית "מאסטר שף", מסימיליאנו דה-מאטו, ערב אליו הוזמנו כל המקומות כבר מבעוד מועד, וכפי שיהיה ב"לחם ארז" ביום שישי הקרוב, באירוע בו יוצעו ממרחים מיוחדים ומטעמים שונים לאורחים.

השבוע הקולינרי יגיע לסיומו במוצ"ש, 21.1.17, עם אירועים נוספים, ובהם ערב השקה חגיגי של התפריט החדש של מסעדת "ענבה בר" וחגיגות יום הולדת 7 ל"אוסליבן".

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ: "ההצלחה הגדולה של שבוע האוכל הראשון, יחד עם התגייסות בעלי המסעדות ומקומות הבילוי והתושבים הרבים שהגיעו אליהם, מראה עד כמה חיי תרבות הפנאי בעיר חשובים ומתפתחים משנה לשנה. מטרת השבוע הזה, שנקרא "טעים להכיר", הייתה לחשוף ולהכיר לתושבי העיר את מקומות הבילוי האיכותיים שיש כאן כדי שיגיעו אליהם ויבלו בהם כל השנה. לאור ההצלחה של השבוע ושיתוף הפעולה שנוצר אנחנו רוצים להפוך את השבוע הזה למשהו קבוע שיתקיים מידי שנה."

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און: "התרגשתי לראות ביום ראשון בערב את העסקים מלאים בתושבים שנהנים מאוכל טוב ובמחיר שווה לכל נפש. ה"רעש" החיובי שנוצר משבוע האוכל מוכיח שיש לנו בעיר היכן לבלות ומבחינתי אני מאמין שזוהי רק תחילתו של שיתוף פעולה פורה ומפרה בין התושבים לעסקי הבילוי והפנאי שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בפרויקט הזה החל מראשון המסעדנים ועד לאחרון המבלים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד