מנקים את העיר לפסח 2017

26/03/2017 כ"ח אדר תשע"ז

על מנת להשלים את ההכנות בזמן ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, ביקשו השבוע באגף שפ"ע להזכיר את נהלי פינוי הפסולת בעיר. כמו בחגים רבים, גם השנה יינתן דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך או במקומות האיסוף שנקבעו.

מהעירייה נמסר כי התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה, לנקודות האיסוף בלבד, וזאת עד ליום רביעי 5.4.17 בשעה 10:00.

תושב אשר יוציא גזם או גרוטאות לאחר תאריך זה, או לא בהתאם לימי הפינוי הידועים ומופיעים באתר העירייה, ייקנס בהתאם לחוק העזר העירוני על ידי גורמי האכיפה. עוד נמסר כי פינוי גזם בחול המועד יתבצע במתכונת רגילה, כאשר בימים ראשון ורביעי יבוצע הפינוי בשכונות הפרחים, הנחלים ומכבים.

מנקים את העיר לפסחמנקים את העיר לפסח

בימים שני וחמישי מתבצע בשכונות הנביאים, המגינים, הכרמים וברעות צפון. בימי שלישי ושישי יבוצע פינוי הגזם בשכונות משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום.

בערב החג, יום שני 10.4.17, יבוצע פינוי של האשפה היבשה בשכונות: נחלים, משואה, השבטים, מוריה, מכבים רעות, ופינוי של האשפה הרטובה בשכונות השבטים ומוריה.

בערב החג השני, יום ראשון 16.4.17, יבוצע פינוי של האשפה היבשה בשכונות: אבני חן, המגינים, הנביאים, הכרמים, הפרחים, מכבים ורעות, ופינוי של האשפה הרטובה בשכונות אבני חן והשבטים.

במהלך ימי חול המועד, פינוי האשפה יעשה במתכונת הרגילה, כאשר ימי הפינוי של האשפה היבשה הינם ראשון, שלישי וחמישי בשכונות הנביאים, המגינים, הכרמים, הפרחים, אבני חן, רעות דרום ומכבים דרום. בימים שני, רביעי, ושישי תפונה האשפה היבשה בשכונות משואה, השבטים, מוריה, הנחלים, רעות צפון ומכבים צפון.

האשפה רטובה תפונה בימי ראשון משכונת אבני חן, ביום שני מהשכונות מוריה והשבטים, ביום שלישי מהשכונות המגינים והכרמים, ביום רביעי משכונת הנחלים, ביום בחמישי מהנביאים והפרחים וביום שישי משכונת משואה.

באגף שפ"ע, האחראי על ניקיון העיר ונראותה, הזכירו לתושבים שלא להחנות כלי רכב בצורה העלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם, דבר שעלול להפריע להכנות לחג.

מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "גם השנה אנו מקדימים את ההיערכות לחג הפסח, וזאת בכדי שכל התושבים יוכלו ליהנות מעיר נקייה ויפה. אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לשמור על העיר יפה לקראת החג, ואני בטוח שבזכות שיתוף הפעולה המלא של תושבי העיר, אליו אנו זוכים מדי שנה, גם בפסח הקרוב מודיעין מכבים רעות תהיה העיר היפה בארץ."

לחצו כאן - עדכונים ומידע בדף ימי פינוי אשפה ומיחזור



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד