ברכת ראש העיר לפסח

09/04/2017 י"ג ניסן תשע"ז

חג הפסח הבא עלינו לטובה ומבשר את בואו של האביב עונה של פריחה והתחדשות. בימים אלה גם העיר, מודיעין מכבים רעות נמצאת בתקופה של התחדשות ופריחה, תוך כדי שאנחנו מקפידים על טיפוח השכונות הוותיקות של העיר לצד הקמתן של שכונות חדשות בחלקיה המערביים של העיר, שכונת הציפורים שאוטוטו ייכנסו אליה הדיירים החדשים ושכונת נופים, שראשוני היזמים כבר יוצקים את היסודות לבנייני השכונה.

שכונת מורשת שבשבוע שחלף התפרסמו מכרזי היזמים שיבנו 3600 יחידות דיור חדשות, 2500 מהן יהיו דיור בר השגה כשלפחות 500 מהן מיועדות לכם, הזוגות הצעירים, תושבי העיר. במקביל אנחנו ממשיכים בתכנון שכונת גבעת שר שתהיה למעשה השכונה האחרונה בשלב הראשון של העיר.

פרויקט נוסף הנמצא בשיא העבודות אליו הוא כמובן מרכז העסקים של העיר אשר קורם עור וגידים לנגד עיננו ובעוד כשנה נהנה בעיר ממרכז עירוני מודרני, שוקק חיים הכולל שטחי מגורים, מסחר ומשרדים, שישדרג עוד יותר את העיר שלנו וייתן מענה לתחומי המסחר, התעסוקה, הבילוי והפנאי של התושבים.

כידוע עיקר גאוותנו היא הילדים שלנו כאשר נושא החינוך נמצא לא בכדי בראש הרשימה כאשר יותר ממחצית תקציב העירייה מיועד לתחום זה והתוצאות בהתאם: לאחר החג, בטקס במעמד שר החינוך, העיר מודיעין מכבים רעות תזכה בפרס החינוך הארצי מטעם משרד החינוך, הפרס היוקרתי ביותר הניתן הניתן לערים בתחום החינוך. בקרב תנועות הנוער לאחרונה חנכנו מבנה לתנועת הנוער בני עקיבא בשכונת מוריה ובימים אלה נמצאות עבודות להכשרת מבנים נוספים בשכונת הכרמים בעיצומן.

ברכת ראש העיר

בימים אלה השלמנו פרויקטים מרכזיים בעיר ובהם הקמת מרכז לשירותים חברתיים, בעמק האלה והקמת מבנה קהילתי המיועד לגמלאים ולצעירים ובית יד לבנים. לצד מבנה זה מתוכנן גם פארק שעשועים המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים וגינה קהילתית.

פארק ענבה הולך ומתחדש, כאשר הקמנו בו פארק הרפתקאות חדש הכולל מתקני אומגה לילדים גדולים ולפעוטות, ספינת פיראטים מהאגדות ועוד הפתעות, כאשר בהמשך אנחנו נפעיל בפארק סילוני מים שיצננו לנו את הקיץ בפארק ענבה כאשר לטובת ציבור בעלי המוגבלויות, ההורים לפעוטות ולגמלאים אנחנו נצא אחרי החג במכרז להקמת מעלית מיוחדת שתאפשר הגעה נגישה לפארק.

בנוסף בקיץ יגיעו לפארק אורחים חשובים ביותר: שלמה ארצי, עומר אדם ומשה פרץ, שיפתחו למעשה את פארק ענבה למופעים של אמנים מהמובילים בארץ דוגמת קיסריה, אמפי שוני בראשון לציון ובריכת הסולטן בירושלים.

לצד עבודות הקמת העיר אנחנו נוסיף להשקיע בפיתוח וקידום העיר בכל תחומי החיים: הקמת מוסדות ציבור, ובראשם המכרז להקמת מוסד אקדמי בעיר, טיפול בנושא התחבורה הציבורית ובעיקרה הקמת תחנה מרכזית בסמוך לקניון מודיעין שתתחיל לפעול בחודש מאי הקרוב, קידום אזורי התעסוקה והמלאכה של העיר, השקעת משאבים רבים בתחומי התרבות והספורט ועוד

לסיום, אני רוצה לאחל לכם ולבני משפחתכם חג פסח שמח וכשר, חג של התחלות, התחדשות, תקווה ופריחה.

שלכם,
חיים ביבס
ראש עיריית מודיעין
מכבים רעות



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד