מסופי קצה לאוטובוסים

18/05/2017 כ"ב אייר תשע"ז

השבוע החלו העבודות להקמת שישה מסופי קצה לאוטובוסים ברחבי העיר, זאת כחלק מההיערכות העירייה לפתיחת מסוף התחבורה הציבורי החדש ושינוי מערך הקווים הקיים.

עם פתיחת המסוף, שנבנה בתוך כיכר התחבורה הראשית של העיר, יבוטלו הקווים הקיימים, שהם מעגליים וארוכים, ובמקומם יחלו לפעול קווים שימושיים יותר, שיתנו מענה טוב יותר בהגעה מנקודות שונות בעיר למרכז העיר ולנקודות מרכזיות נוספות כמו המע"ר, העירייה, היכל התרבות, הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב. התדירות של קווים אלה תהיה גבוהה יותר, והם גם יקשרו בין השכונות בעיר.

בכדי לקצר את זמן נסיעת האוטובוסים ולהקל על איסוף הנוסעים, בעיר נבנים בשבועות הקרובים שישה מסופי קצה, מהם יתחילו האוטובוסים את נסיעתם.

המסופים נבנים במקומות הבאים: המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין ליד הספורטק, עמק דותן דרום ליד ה"הולמס פלייס" (המסוף הקיים יורחב), עמק דותן צפון ליד המפגש עם דרך יאיר פרג וגבעת התיתורה, עמק זבולון צפון ליד המפגש עם רחוב חטיבה שבע, עמק חרוד לכיוון מערב מאחורי בית ספר אורט עירוני ד' ורחוב הדרים ליד מגרש החנייה.

מסוף קצה יוקם בעמק דותן ליד ה''הולמס פלייס''מסוף קצה יוקם בעמק דותן ליד ה''הולמס פלייס''

כמו כן, כחלק מהשינויים במסלולי קווי האוטובוס, יחולו שינויים גם בקווי התחבורה הבינעירוניים, כאשר מרבית הנסיעות ממודיעין מכבים רעות יצאו ליעדיהן מהמסוף העירוני המרכזי, דבר שיביא לקיצור ניכר במשך הנסיעה.

על מנת להמשיך לתת שירות מיטבי, במהלך שעת השיא בבוקר יצאו קווים בינעירוניים גם משכונות העיר, בדומה לנעשה היום ומתוך מטרה להקל על תושבי שכונות הקצה.

ראש העיר, חיים ביבס: "העבודות להקמת מסוף התחבורה העירוני נמצאות כבר לקראת סיום, ובמקביל אנחנו נמצאים בישורת האחרונה מול משרד התחבורה וחברת קווים לתיאום קווי אוטובוס שיפעלו החל מחודשי הקיץ. מסוף התחבורה יאפשר לנו לשפר את מסלולי הקווים ולהגדיל את ההיצע כך שיהיו יותר ידידותיים למשתמש. מסוף תחבורה עירוני זה דבר שלא היה קיים עד כה בעיר והקמתו תאפשר שיפור באיכות שירות התחבורה הציבורית, שיהווה בשורה אמיתית עבור התושבים."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון: "זהו שלב נוסף במהפכה התחבורתית שאנו מחוללים בעיר. כלל השינויים שנעשים במסגרתה הם פועל יוצא של הרצונות והצרכים של התושבים, כפי שהם עולים בוועדות התחבורה שאנו מקיימים בעיר מעת לעת. יחד עם ראש העיר, חיים ביבס, נמשיך לפעול לילות כימים על מנת שתושבי העיר יהיו מרוצים, יקבלו את שירותי התחבורה הטובים ביותר אליהם הם ראויים, וכמובן יגיעו למחוז חפצם במהירות וביעילות."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד