סופ''ש של אמנות

25/05/2017 כ"ט אייר תשע"ז

סופ"ש האמנות המסורתי של מודיעין מכבים רעות חוזר, ובסוף השבוע הקרוב, 26-27.5, מוזמנים תושבי העיר להתארח בבתיהם של עשרות אמנים מהעיר, במסגרת הפרויקט "בית פתוח".

כמו בכל שנה, גם השנה יפתחו עשרות אמנים, תושבי העיר, שתחום עיסוקיהם רחב ומגוון, את בתיהם והסטודיו בו הם עובדים לתושבים ואורחים. סוף שבוע זה מאפשר הצצה נדירה אל עבודותיהם ויצירותיהם של אמני העיר, תוך מפגש עימם ויצירת דו שיח תרבותי על כל גווניו.

במודיעין מכבים רעות ישנה פעילות אמנותית ענפה ואמנים רבים מציגים את עבודותיהם בגלריות בארץ ובחו"ל. פרויקט "בית פתוח" מתקיים בעיר שנים רבות וכבר הפך לחלק בלתי נפרד מחיי התרבות והאמנות בעיר. הוא מספק הזדמנות ייחודית, לכל תושבי העיר, ליהנות מסופ"ש תרבותי ולהכיר מקרוב את עולם היצירה האמנותית של האמנים המקומיים.

בית פתוחבית פתוח

השנה לוקחים חלק בסופ"ש האומנותי 50 אמנים, תושבי העיר, בהם ציירים, פסלים, צלמים ומעצבים, שיפתחו את בתיהם ויציגו מעבודותיהם בתחומי אמנות שונים: ציור, פיסול, צילום, קרמיקה, קדרות, פסיפס, עיסת נייר, צורפות תכשיטים, עיצוב מוצרים, צילום ושירה ועוד. במהלך סוף השבוע יתקיימו בבתי האמנים גם מופעים ופעילויות כמו הרצאות, שעת סיפור, סדנת פיסול, מופע מוזיקלי ועוד.

כמו כן, בסוף השבוע הקרוב, ועד לתאריך 1.7, תוצג בבית האמנים התערוכה "נוף מקומי", לזכרו של מוטי לורבר. התערוכה תיפתח ביום רביעי הקרוב, 24.5, בשעה 20:00, וניתן יהיה לצפות בה בשעות הפתיחה של בית האמנים: ימי שלישי 13:00-11:00 וימי שבת 19:00-17:00. במוצאי שבת 1.7 ייערך במקום שיח גלריה בשעה 20:30.

את רשימת הבתים הפתוחים שעות הביקור והפעילויות, ניתן למצוא בחוברת שחולקה לבתי התושבים בתיבות הדואר, באפליקציה העירונית וכאן באתר העירייה בעמוד בית פתוח

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ, ואגף תרבות ואירועים, בניהולו של אלון שמידט, מזמינים את התושבים, ביחד עם קהילת אמני העיר, לקחת חלק באירוע המיוחד, שנפרש על פני יומיים, וחושף את העושר התרבותי הרב שקיים בעיר: "אמני העיר מזמינים אתכם לבקרם בביתם, במרחב היצירה הפרטי שלהם, במקום שבו מתרחש הקסם הזה הקרוי אמנות. עבורכם, זוהי הזדמנות ייחודית להציץ אל עולמם במפגש בלתי אמצעי וליהנות מחוויה תרבותית מעשירה ומרתקת. בואו לפגוש את האמנים ב"נעלי בית" וליהנות מסוף שבוע שכולו תרבות."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד