ממשיכים את אירועי הקיץ

26/07/2017 ג' אב תשע"ז

מיקי שהגיעה להופעה אחרי שעברה מספר ימים לא קלים בעקבות פטירה של קרובי משפחתה כתוצאה מתאונת דרכים הודתה לילדים ולהוריהם על החום והאהבה הרבה שהעניקו לה לפני המופע, במהלכה ולאחריה.

במוצ"ש, עלה שלומי סרנגה לבמה בפארק ענבה במסגרת אירועי הקיץ של "לילות ענבה". כ-4,000 צופים הגיעו למופע של הזמר המוכשר בעל להיטים רבים ומוכרים ששר את שיריו האהובים כמו "מונו", "חלום מתוק", ואף להיטים יוונים של זמרים יווניים ושירים ובעברית עם ניחוח יווני כמו "שיר השיירה" של אריק איינשטיין ואחרים.

במוצאי שבת הקרוב, 29.7, לא יתקיים בענבה מופע, ותושבי העיר מוזמנים באותו ערב להצטרף לעשרות המשתתפים שלוקחים חלק בריקודי עם ועמים מדי שבוע בעמק האלה. עם זאת, כבר בשבוע הבא, 12.7, יתקיים אירוע נוסף של לילות ענבה ובו תגיע לענבה להקת "מג'יקל בנד", שתבצע את הלהיטים הלועזיים הגדולים משנות ה-60. מופע זה יחל בשעה 21:30, ופתוח לקהל הרחב.

שלומי סרנגה בפארק ענבהשלומי סרנגה בפארק ענבה

נזכיר כי ביום רביעי (26.7) יתקיים יריד ספרי לימוד משומשים ותלמידי העיר מוזמנים למכור ספרים שאין בהם צורך ולקנות ספרי לימוד לשנת הלימודים הקרוב. היריד יתקיים בין השעות 18:00 – 20:30 ב מרכז לב רעות.

ביום שישי , 28.7, תתקיים קבלת שבת בטבע עם המספרת עינת חרוש בשעת סיפור מוזיקלית "סבא וגינת הירוק". בשעה 17:00 ברחבת הדשא של הספרייה הציבורית ע"ש משה שכטר, רח' עמק דותן 49.

ביום שני הקרוב, 31.7.17 יציינו ברחבי ישראל את התאריך ט' באב. במסגרת יום זה יערך ברחבת היכל התרבות, החל מהשעה 20:30, אירוע "הלילה לא לומדים תורה". ערב מיוחד זה, שהפך למסורת בעיר ומתקיים זו השנה השמינית. האירוע ייפתח בקריאת מגילת איכה ומיד לאחר מכן ייערך רב שיח בנושא "בין 70 לספירה ו-70 למדינה". הפאנל יהיה בהנחיית עו"ד ד"ר שי שטרן ובהשתתפות יו"ר מפלגת "יש עתיד", ח"כ יאיר לפיד, ראש מדרשת לינדנבאום, הרב אהד טהר לב, יו"ר ארגון זק"א, יהודה משי זהב ומנכ"לית מרכז הקונגרסים – בנייני האומה, מירה אלטמן. לאחר מכן, בשעה 22:30 ייפתחו מעגלי שיח.

מתחם הנוער 'מודיעין זון'מתחם הנוער 'מודיעין זון'

ביום שלישי 1.8 יוקרן, כבכל שבוע סרט על מסך ענק במסגרת פארק קולנוע ענבה. בשעה 20:00 יוקרן הסרט: "הלורקס". סרט אנימציה קומי-מוזיקלי (מדובב).

ביום חמישי, 3.8, בשעה 18:30 תגיע לפארק ענבה מיכל צפיר יחד עם כוכבי ערוץ הופ "מולי וצומי" למסיבה שכולה חגיגת קלאסיקות מכל השנים, שירי הפעלה בשיתוף הקהל בשילוב שירים מתוכניות ערוץ הופ.

מתחם הנוער ModiinZone בפארק ענבה פועל לאורך כל הקיץ, בימים ראשון, שלישי וחמישי, כאשר בין השעות 21:00 ל-23:00 הוא מיועד למסיימי כיתות ז'-ט' ובין השעות 23:00 ל-02:00 למסיימי כיתות י'-י"ב. ביום חמישי, 3.8, תתקיים תחרות די.ג' בין השעות 21:00 – 23:00 ובני הנוער מוזמנים לבחור את המנצח.

הכניסה לכל האירועים חופשית.

כל הפרטים והעדכונים בלוח האירועים > > >



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד