טעים להכיר 2

11/01/2018 כ"ד טבת תשע"ח

'טעים להכיר 2', שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, יערך בעיר בין התאריכים 14-20 בינואר בהשתתפות 39 מסעדות, פאבים ובתי קפה מקומיים. במסגרת השבוע יציעו מקומות הבילוי, לצד התפריט הרגיל, מנות דגל מיוחדת בעלות של 49 שקלים בלבד ובחלקם יתקיימו גם אירועים קולינריים ייחודיים.

במקומות בילוי רבים בעיר דיווחו על עלייה בכמות הפניות וההזמנות וציינו שהם כבר נערכים עם המנות המיוחדות לאירועים השונים.

במהלך שבוע האוכל שנועד לחשוף את תושבי העיר למגוון מקומות הבילוי ולהעניק חוויה קולינרית ייחודית, יתארחו בעיר בין היתר השף עזרא קדם שיגיע למסעדת קפית ויציע מנות שף מיוחדות, השף אילן גרוסי שיגיע למסעדת ענבה לערב גורמה מיוחד והשף נדב אלבז מקפה רימון שיתארח בכרמיז האיטלקית לערב אחד.

את רשימת בתי העסק, האירועים והפעילויות המיוחדות ניתן למצוא באפליקציה העירונית וכאן באתר העירייה – טעים להכיר 2.

מחכים לכם בשבוע האוכל והבילוימחכים לכם בשבוע האוכל והבילוי

במהלך השבוע אותו יזמו מרכז הצעירים "יודה" בעמותת סחלבים וחבר המועצה מחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ, עם הוועדה לקידום עסקים קטנים בראשות חבר המועצה שחר מי-און, ישולב השנה פרויקט חדש במסגרתו יהפכו עשרה תושבים מהעיר לשפים ליום אחד.

השפים ייכנסו למטבחים המקצועיים של המסעדות ויכינו את המנה הטובה ביותר שלהם לסועדים. בחלק מהמסעדות כבר הזמינו את השפים המתחילים לטבילת אש ראשונה במטבח והכינו את המנה עם הצוות המקצועי. במסעדות כבר ציינו שהמנות שנבחרו על ידי התושבים ישדרגו באופן משמעותי את התפריט ויוצעו לסועדים כמנות ספיישל.
נציין כי בשל ההיענות הגבוהה, מומלץ להזמין מקומות מראש.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד