לא אספתם - שילמתם

25/11/2018 י"ז כסלו תשע"ט

אסף וקיבל איגרת תודה - יואב והכלב קליאו

אסף וקיבל איגרת תודה - יואב  והכלב קליאו

הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה, ממשיך להגביר את פעילות האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים ברחבי העיר.

מתחילת השנה ניתנו עשרות קנסות בנושא ורק בשבוע האחרון, נתנו ארבעה קנסות לתושבים. הקנס הראשון, ניתן בגינה הציבורית בעמק בית שאן בשעות הצהריים לתושבת שלא אספה, קנס נוסף ניתן על צואת כלבים שלא נאספה על המדרכה ברחוב עמק חרוד.

באותו יום, ניתן קנס גם בגינה הקהילתית ברחוב יששכר פינת רחוב ראובן. קנס זה ניתן בעקבות בקשותיהם של חברי הגינה הקהילתית מאגף שפ"ע, להגביר אכיפה בגינה לאחר שבתקופה האחרונה היו מקרים רבים בהם בעלי כלבים סיירו באופן חופשי בגינה עם כלביהם ומבלי שאספו את צואת כלבם.

קנס רביעי, ניתן בגן המשחקים ברחוב אבני החושן. סכום כל אחד מהקנסות הינו 475 שקלים, כאשר התושבים נדרשו בנוסף על הקנס, גם לאסוף את צואת כלבם.

פעילות הפיקוח העירוני בנושא מיגור השארת צואת הכלבים מבוצעת על פי תוכנית עירונית שמטרתה להילחם בתופעה מטרידה זו. במסגרת תוכנית זו, מתבצעת אכיפה של הפיקוח העירוני משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות על ידי מארבים, מעקבים, סיורים יזומים וצילומים מטווח רחוק, בגינות הציבוריות, הפארקים ורחבי העיר.

לצד פעילות האכיפה, הוחלט בעירייה לפני מספר חודשים, לעודד גם פעילות חיובית של תושבים אשר אוספים אחר צואת כלבם ומדי שבוע.

עד כה, ניתנו עשרות איגרות תודה לתושבים על ידי הפיקוח העירוני במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הנושא בקרב התושבים. גם בשבוע האחרון, ניתנה איגרת שכזו, לתושב שטייל עם כלבו בפארק ברחוב המקלף בשכונת המגינים והופתע על ידי הפיקוח, בכך ששמו לב שאסף את צואת כלבו ואמרו לו תודה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד