טעים להכיר 3

10/01/2019 ד' שבט תשע"ט

"טעים להכיר", שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, חוזר לעיר, וייערך במשך שבוע שלם בין התאריכים 27.1-2.2.19. המיזם, שיציין שלוש שנים, ישלב 36 מסעדות, פאבים ובתי קפה של העיר.

בשנה שעברה רשם הפרויקט הצלחה גדולה, כשמאות תושבים יצאו לבלות בעשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה מקומיים ונהנו מאירועים וממנות דגל מיוחדות.

השנה הוחלט להרחיב את הפרויקט. במסגרת שבוע האוכל כל מקומות הבילוי בעיר יציעו באותו שבוע את מנות הדגל שלהם במחיר מיוחד של 49 שקלים למנה, לעומת המחיר הממוצע למנה בשבוע רגיל הנאמד ב-80-60 שקלים.

טעים להכירטעים להכיר

לצד מנת הדגל המרכזית, בחלק ממקומות הבילוי בעיר יציעו השנה מנות דגל גם במחירים של 29 שקלין ו-39 שקלים. בנוסף, במטרה לספק חוויה קולינרית עשירה וייחודית, חלק גדול מבתי העסק יקיימו מהלך השבוע אירועים מיוחדים בהם יארחו שפים, יקיימו סדנאות וערבי קונספט ויארחו מוזיקאים צעירים מהעיר להופעות חיות.

הפרויקט הינו יוזמה של מרכז הצעירים 'יודה' וחבר המועצה אלעד שמעונוביץ, במטרה לקדם את מקומות הבילוי בעיר ולעודד את התושבים, בדגש על האוכלוסייה הצעירה, לצאת ולבלות במודיעין מכבים רעות.

חבר מועצת העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ': משמח מאוד ששבוע האוכל כבר הפך לאירוע מסורתי בעיר, וחוזר אלינו בפעם השלישית ברציפות. ההצלחה של המיזם וההירתמות של המסעדות ומקומות הבילוי בעיר, יחד עם ההצבעה ברגליים של התושבים היוצאים לבלות ומגיעים באותו השבוע, מוכיחים שיש בעיר שלנו מקומות איכותיים ותרבות פנאי עשירה הנמצאת רק בתחילה לקראת פתיחת מרכז העיר החדש״.

לחצו כאן לדף הבית של טעים להכיר ובחרו לכם בילוי



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד