אושרו מענקים לשיפוץ בניינים בעיר

28/05/2019 כ"ג אייר תשע"ט

משרד הבינוי והשיכון אישר לאחרונה מתן מענקים לשיפוצם של שמונה בניינים משותפים בעיר. הבניינים הללו נבחרו מתוך 13 בניינים שהגישו את הבקשה למענק עבור שיפוץ חלקי של הבניין, המתייחס, בין היתר, לשיפוץ בחדר המדרגות, קומת העמודים, שיקום שבילים, ריצוף, גינון, תאורה ואיטום גגות.

הבקשות לשיפוץ החלקי הוגשו במסגרת ההחלטה החשובה של משרד הבינוי והשיכון, שפורסמה לפני מספר חודשים, אשר אפשרה לבניינים מודיעין מכבים רעות להצטרף, לראשונה, לקבלת המענקים, מאחר וגיל הבניינים הורד מ-20 שנים ל-10 שנים. לפני כן, בשל גילה הצעיר של העיר, לא ניתן היה לבקש בקשה להטבה שכן בפעם האחרונה שניתנה הזדמנות להטבה שכזו, היה זה לפני 5 שנים וגיל הבניין היה חייב להיות מעל 20 שנה.

העיר מודיעין מכבים רעותהעיר מודיעין מכבים רעות

המענקים ניתנים על ידי האגודה לתרבות הדיור בעירייה, כאשר הסכום המקסימלי של המענק לשיפוץ חלקי עומד על 1,000 שקלים ליחידת דיור, בתנאי שעלות השיפוץ ביחידת דיור, תהיה בסך של 5,000 שקלים לפחות ליחידת דיור. לצורך המחשה, בניין בן 10 שנים שבו 10 יחידות דיור, בשיפוץ החלקי יכול לקבל עד 10,000 ₪.

עתה, מתחילים ועדי הבניינים בהתנעת התהליך בשיתוף עם האגודה לתרבות הדיור בעירייה והצפי הוא כי בקרוב יחלו השיפוצים.

זיוה אסא, מנהלת האגודה לתרבות הדיור בעירייה: "קבלת המענקים הינה בשורה גדולה עבור וועדי הבתים בפרט ותושבי העיר בכלל. השיפוץ יתרום ללא ספק לחזות העיר, ישפר את חיי הדיירים ויגרום לעליית ערך הדירות .אני מודה למקבלי ההחלטות על כניסתנו למעגל מקבלי המענקים, ובעיקר מודה לוועדי הבתים על ההתגייסות וההירתמות לנושא, וועדי בתים המקדישים מזמנם וממרצם על חשבונם ובהתנדבות."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד