עדכון יומי 11.5.21

11/05/2021 כ"ט אייר תשפ"א

הערב יום שלישי, 11.5.21, בסביבות השעה 20:45 נשמעה אזעקה ברחבי העיר בעקבות ירי טילים לאזורנו. יחד עם זאת לא היו נפילות טילים בעיר ולא נגרם נזק.

בעקבות ירי הטילים קיים ראש העיר, חיים ביבס, הערכת המצב ביטחונית עם פיקוד העורף, ממלא מקומו ומחזיק תיק הביטחון, שלמה פסי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אייל כהן וגורמי המקצוע בעירייה.

בהערכת המצב הוחלט על נקיטת משנה זהירות במערכת החינוך העירונית, ולא לקיים לימודים במוסדות החינוך העירוניים, גנים, צהרונים ובתי הספר, תחת זאת הלימודים יתקיימו מרחוק, באמצעות הזום.

בעירייה הזכירו כי במקרה של אזעקת אמת יש להגיע למרחב המוגן בתוך דקה וחצי מרגע הישמע האזעקה.

ראש העיר, חיים ביבס: "ההתפתחויות וההסלמה של האלימות ברחבי המדינה מחייבות אותנו להגביר עירנות ולהקפיד על ביטחונם של כלל תושבי העיר ושל ילדינו בפרט. בתום הדיון הנחיתי את בתי הספר להיערך מידית ללימודים מרחוק, כפי שנהגו עד לאחרונה, כמו כן הנחיתי את מנהל אגף הביטחון העירוני להגדיל את היקף פעילות הסיירים בדגש על נוכחות גבוהה של סיירי אגף הביטחון בשטח לאורך כל שעות היום וזאת כדי להגביר את ביטחון התושבים. אני מבקש מכולם לגלות ערנות ולנהוג באחריות ושיקול דעת כדי שנעבור כולנו בשלום ובבטחה את הימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו."

כמו כן לא יפעלו גני הילדים, מעונות היום ומערך הצהרונים של סחלבים והטיפולים ביחידה להתפתחות הילד.

בנוסף, הוחלט בשלב זה לא לקיים פעילות במערך החוגים של עמותת סחלבים ועירוני מודיעין וכן בשיעורי הנגינה בקונסרבטוריון העירוני.

אירועי התרבות שהיו מתוכננים לסוף השבוע הקרוב בימים רביעי, חמישי ושישי יבוטלו.

אנו מזכירים לכם את ההנחיות החשובות בעת הישמע אזעקה:
היכנסו תוך 90 שניות לממ"ד או המקלט. שהו בו 10 דקות. במידה ונשמעה אזעקה נוספת תוך כדי השהות במרחב, יש להישאר 10 דקות נוספות.

בשטח פתוח, יש לשכב על הקרקע ולכסות את הראש עם הידיים למשך 10 דקות.

מודיעין מכבים רעותמודיעין מכבים רעות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד