מרחיבים את מערך הצופרים

08/06/2021 כ"ח סיון תשפ"א

אגף ביטחון וחירום בעירייה בשיתוף עם פיקוד העורף, התקין צופרים בשני מיקומים, בשכונות הכרמים ונופים. זאת כחלק מהפקת הלקחים החשובה שכללה גם סיורים מקצועיים, בזמן מבצע "שומר חומות" בחודש מאי האחרון.

הבדיקה בוצעה בעקבות פניות תושבים והערכות מצב שקיימה העירייה עם פיקוד העורף לאורך המבצע. כזכור, המבצע התרחש כחודש בלבד לאחר תרגיל חירום עירוני רחב היקף שערכה העירייה, במהלכו נבדקה תקינותם של הצופרים ותורגלה ההיערכות בחירום.

צופרים אלו יחזקו את מערך ההתרעה של האזעקות בזמן ירי טילים וחירום, כאשר בעירייה מדגישים כי על פי המלצות פיקוד העורף יש להוריד את האפליקציה של פיקוד העורף בזמן השהות בבית, שכן הצופרים נועדו להתריע עבור אלו שנמצאים במרחב הציבורי.

שלמה פסי, מ"מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק הביטחון: "העירייה מייחסת חשיבות גבוהה לכל הקשור במוכנות לחרום ואך לפני שבועות ספורים התקיים בעיר שבוע המוכנות לחרום בהובלת אגף הביטחון בעירייה עם פיקוד העורף, ובו השתתפו ונטלו תושבים ועסקים רבים ברחבי העיר תוך העלאת המודעות לנושא .

"בין הלקחים במהלך מבצע "שומר החומות" עלה צורך לכיסוי טוב יותר של צופרי האזעקה בדגש על שכונת הכרמים ונופים, ואכן הנושא טופל ושופר בזמן המידי . תשומת לב התושבים שהעיר מחולקת למספר אזורי התרעה כך שהצופרים באזור התעסוקה ובאזור המלאכה מופעלים לפי הצורך שלא בהכרח עם הצופרים בעיר".

תמונת פנורמה של העירתמונת פנורמה של העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד