הבית החדש של מינהל ההנדסה

16/12/2021 י"ב טבת תשפ"ב

ביום רביעי 1.12.21, חנך ראש העיר, חיים ביבס יחד עם חברי המועצה ועובדי העירייה את המבנה האדריכלי המרשים של מינהל ההנדסה בעירייה וחברות הבת – החברה הכלכלית מודיעין ומנהלת אופק.

המבנה החדש הוקם מתוך רצון לשדרג את איכות השירות לתושבים, ליזמים, לאדריכלים ולקבלנים הזקוקים לשירותים שונים, אשר יוכלו מעתה ליהנות ממבנה מונגש המאגד בתוכו תחת קורת גג אחת את כלל השירותים הנדרשים באופן נעים ונוח.

ברוח חזון זה, הנחה ראש העיר חיים ביבס גם להקים במינהל ההנדסה מחלקה חדשה לפניות הציבור לתחום התכנון והרישוי, שתפקידה יהיה לקבל ולטפל בפניות הציבור. להפנות לגורמים המתאימים ולסייע במתן מענה מקצועי ומהיר.

הבחירה של מיקום המבנה כמו גם עיצובו האדריכלי, תוכננה בקפידה. המבנה מאופיין בעיצוב מודרני המשתלב היטב עם עיצובו של מרכז העיר החדש בו הוא ממוקם ולא משתלט על הנוף האורבני, מול בניין המשטרה וליד בניין העירייה.

האדריכלית טלי בכר מספרת כי "המבנה ארוך ומלווה למעשה את מרכז העיר לאורך הרחוב, כך שהוא משתלב עם הטופוגרפיה עם כניסות נגישות ומזמינות היישר מהרחוב בקטע הגבוה שלו ובקטע הנמוך."

במבנה הוקמה הרחבה מקורה שמאפשרת צל לעוברים ושבים ברחוב ובית קפה. בנוסף, ישנם חלונות גדולים הפתוחים לרחוב המסמלים שקיפות מבפנים ומבחוץ לשירות לתושבים וחלל גדול בתוך המבנה ממנו המבקרים יכולים לצאת למרפסת.

כמו כן, עוצבה פינת המתנה נעימה בה אדריכלים יכולים לשבת ביחד ולהחליף רעיונות וכמובן היא תשמש תושבים ומבקשי שירות.

חיים ביבס, ראש העיר: "מבנה מינהל ההנדסה החדש הוא עוד יעד שהגשמנו בשדרוג השירות לתושבים ולמבקשי השירות מהעירייה כך שלצד השירות המתקדם באמצעות אתר העירייה ניתן יהיה לקבל שירות פרונטלי נגיש ונוח, באחת מזרועות העירייה החשובות והעמוסות ביותר שלנו."

משרדי מינהל ההנדסה יושבים במשכנם החדש ברחוב דם המכבים 37-35.

לאתר מינהל ההנדסה – לחצו כאן

מבנה מנהל הנדסה מרכז העירמבנה מנהל הנדסה מרכז העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד