תנובה חנכה מרלו''ג במודיעין

02/03/2022 כ"ט אדר תשפ"ב

בטקס חגיגי שהתקיים ביום שני 21.2.22 במעמד ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, נחנך מרלוג מודיעין של תנובה, שהוא המרלוג הגדול בישראל למזון קפוא ומצונן, וצפוי להיות המרלוג האוטומטי המתקדם בתחומו בישראל.

בטקס לקחו חלק בכירי תנובה, ובראשם יו"ר דירקטוריון הקבוצה חיים גבריאלי, מנכ"ל קבוצת תנובה אייל מליס, אחיאב שמחי, יו"ר ארגון העובדים בתנובה, שגיא שויפלד, סמנכ"ל חטיבת שרשרת אספקה, היזם יוסי שיינפלד, הנהלת תנובה ועובדי המרלוג. בטקס קבע הרב של תנובה, הרב ויטמן את המזוזה יחד עם שגיא שויפלד, סמנכ"ל שרשרת אספקה.

יו"ר דירקטוריון הקבוצה, חיים גבריאלי פתח את האירוע וציין: " הקמת מרלוג חדש היא החלטה אסטרטגית בהיסטוריה של חברה. לא מדובר רק במרכז לוגיסטי נוסף על המרלוגים הקיימים של תנובה, כי אם בתפיסת חדשנות פורצת דרך להובלת תהליכי אוטומציה מתקדמים, מתוך הבנה אסטרטגית לאן העולם הולך, והיכן תנובה צריכה להיות. המרלוג הזה כאן במודיעין שהקמנו בהשקעה של 400 מיליון שקל הוא חלק מתפיסת המובילות וחזון הטרנספורמציה הדיגיטלית, שתנובה עוברת בשנים האחרונות. לפני שלוש שנים כאשר אייל מליס הציג בפניי ובפני דירקטוריון החברה את הצורך בהקמת מרלוג אוטומטי מתקדם מסוגו, היה ברור שהשקעה כזו נדרשת כדי להמשיך ולהצעיד את קבוצת תנובה כחברת המזון הלאומית גם לשנים הקרובות."

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה ציין כי לתנובה כ-6,000 עובדים ב-32 אתרים, כאשר 75% מהם גרים ועובדים בפריפריה מקריית שמונה ועד אילת. עוד הוסיף מליס כי המרלו"ג במודיעין הוא המתקדם בישראל, ופתיחתו היא חלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית שהחברה עוברת בשנים האחרונות, כדי להמשיך ולהיות חברת המזון המובילה גם בשנים הקרובות. "פתיחת המרלו"ג תאפשר לעובדים במקום תנאי עבודה מתקדמים ומשופרים".

מליס הזמין את חיים ביבס שהוא גם יו"ר מרכז השלטון המקומי, לסייר באתרים נוספים של תנובה ברחבי הארץ. ביבס מסר כי "אני מברך את חברת תנובה שבחרה להקים את המרלוג הגדול והמתקדם ביותר שלה בארץ, פה בפארק הטכנולוגי במודיעין. זוהי גאווה שאחת הקבוצות המובילות בישראל מגיעה לכאן ומצטרפת ליותר מ- 150 חברות טכנולוגיות, ביטחוניות, מסחריות, מפעלים ומרכזים לוגיסטיים שכבר שוכנים כאן דרך קבע. אנו נמשיך לסייע לחברות בפארק ולאלפי עובדי החברות, שעובדים פה באזור ותורמים לצמיחתו".

טקס גזירת סרט מרלו"ג מודיעין. מימין: שגיא שויפלד, אחיאב שמחי, אייל מליס, חיים ביבס, חיים גבריאלי, יעקב חןטקס גזירת סרט מרלו"ג מודיעין. מימין: שגיא שויפלד, אחיאב שמחי, אייל מליס, חיים ביבס, חיים גבריאלי, יעקב חן


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד