ייצוג מודיעיני במכביה ה-21

09/08/2022 י"ב אב תשפ"ב

משחקי המכביה ה-21 יצאו השבוע לדרך ומודיעין מכבים רעות יכולה להתגאות בעשרות ספורטאים וספורטאיות שישתתפו לאורך השבוע באירוע הספורט הגדול של עם ישראל. כבר ביום הראשון לתחרות חזרו הספורטאים המודיעינים עם 4 מדליות.

המכביה היא אירוע הספורט השני בגודלו בעולם המתקיים אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי הגלובוס. השנה מארחת המכביה כ-10,000 ספורטאים מ-60 מדינות שיתחרו במגוון רחב של ענפי ספורט.

את מודיעין מכבים רעות מייצגים באולימפיאדה היהודית עשרות ספורטאים וספורטאיות בסייף, ג'ודו, בדמינטון, היאבקות, אתלטיקה, שחיה ובכדורשת.

חלקם כבר התחרו ביום ראשון האחרון ואף זכו במדליות. את מדלית הזהב בג'ודו קטף עידו נקר מסאקורה שזכה במקום הראשון בנוער. באותו הענף זכו גם גל נחום ממיטב מודיעין שחזרה עם מדלית כסף ומאיה קושניצקי מדרך הג'ודו שזכתה במדלית ארד.

גם בסיוף רשמו הספורטאים של מודיען הישגים כאשר אדם דיינוב ממועדון הסייף של עירוני מודיעין עלה על הפודיום כשזכה במקום השלישי ובמדליית ארד.

הישג בולט נוסף היה זכייתו של לידור פרידמן במקום הראשון בג'ודו בקטגוריית ספשיאל אולימפיקס.

גם קסניה פוליקרפוב ואלינה ברגלסון ממועדון הבדמינטון של עירוני מודיעין החלו את דרכם ברגל ימן כשבשלב זה העפילו לרבע גמר וימשיכו להתחרות לאורך השבוע הקרוב בתחרות הזוגות.

נבחרת הכדורשת של מודיעין מכבים רעות התחרתה גם היא ביום ראשון בשעות הערב ביבנה וימשיכו ליום המשחקים הבא שיתקיים בהמשך השבוע.

מדליית זהב לעידו נקרמדליית זהב לעידו נקר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד