פותחים שנה במועדון הקהילתי ''ברקנית''

28/11/2018 כ' כסלו תשע"ט

ביום ראשון האחרון פתחה מחלקת קהילה בעמותת סחלבים בשיתוף תושבים מתנדבים מהעיר את שנת הפעילות החדשה במועדון הקהילתי –"ברקנית", בסימן חנוכה. המועדון יהיה פתוח לקהל הרחב מידי יום ראשון בשעות אחר הצהריים ויספק מתחם לפעילות פנאי משותפת ללא תשלום, עבור הורים וילדים מהעיר.

עשרות הורים וילדים הגיעו ביום ראשון האחרון לאירוע הפתיחה המחודש של הברקנית ונהנו ממתחם פעילות תוסס שחולק לחדרי פעילות. בחלל המרכזי התקיימה פעילות לכבוד חנוכה במסגרתה הכינו הילדים סביבונים וחנוכיות מקיפולי נייר. בחללים האחרים נהנו המשתתפים משעת סיפור ומשחקי קופסה שהופעלו על ידי הורים מתנדבים מהקהילה.

המועדון החדש יפעל בכל יום ראשון בין השעות 18:30-16:30 במבנה של גן ברקן לשעבר, ברחוב חרצית 26 ויספק לתושבים מרחב פעילות להורים ולילדים בגילאים השונים.

פותחים שנה במועדון הקהילתי ''ברקנית''פותחים שנה במועדון הקהילתי ''ברקנית''

את הרעיון לפתיחת המועדון יזמו תושבים מתנדבים, חברי קורס פעילים קהילתיים בשכונות העיר והם, יחד עם בני משפחותיהם ובסיוע ובתמיכה של מחלקת קהילה יפעילו את המועדון ויאפשרו פעילויות מגוונות. במחלקת קהילה מזמינים את תושבי העיר שמעוניינים להשתלב בפעילויות השונות או להעביר פעילויות בהתנדבות, להגיע וליהנות מהמועדון שיהיה פתוח ללא תשלום לקהל הרחב.

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "תחום הקהילה קיבל בשנים האחרונות נופח משמעותי בסחלבים מתוך תפיסה ומטרה לפתח ולשמר את הקהילתיות שכל כך מאפיינת את העיר שלנו ולספק מענה מיטבי לתושבים. במחלקת קהילה, יחד עם התושבים המתנדבים נמשיך לפתח ולהרחיב את הפעילות הקהילתית גם לאזורים נוספים בעיר."




פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד