מסיבת חנוכה של ארגון נכי צה''ל במודיעין

12/12/2018 ד' טבת תשע"ט

במעמד ראש העיר מודיעין חיים ביבס וסגניו שלמה פסי ואילן בן סעדון, ויו"ר ארגון נכי צה"ל ת"א- יפו והמרחב עו"ד עידן קלימן, הדליק הרב הראשי של מודיעין אליהו אלחרר את הנר החמישי של חנוכה במסיבה של ארגון נכי צה"ל, שהתקיימה במרכז הרב תחומי במודיעין מכבים רעות.

בדברי הפתיחה של הערב ציין שמחה שידלובסקי, המנהל החדש של שלוחת מודיעין והמרחב של ארגון נכי צה"ל, כי בעיר מודיעין וסביבתה יש למעלה מ- 1400 נכי צה"ל בדרגות פציעה שונות החברים בארגון ונעזרים בו לטיפול בזכויותיהם. השלוחה הפועלת בהתנדבות תקבל בקרוב בית קבע שיפעל כמועדון ויכלול סיוע לנכים בקבלת שירותים ובפעילויות פנאי. שמחה הודה למתנדבים על עבודת הצוות ושיתוף הפעולה.

בדברי ברכתו לנוכחים עמד חיים ביבס על הקשר של מודיעין עיר המכבים לחנוכה והדגיש את תרומתה המשמעותית של העיר למדינה כעיר המובילה בחינוך, בהתנדבות, בשיעור בני הנוער המתגייסים ועוד. מר ביבס העלה על נס את תרומת נכי צה"ל למדינה: "אנו נמצאים עם אנשים ששלמו בגופם לקיום המדינה והמעט שנוכל לעשות הוא להכיר תודה לחברי הארגון ואני כאן כדי לומר תודה" אמר ראש העיר והוסיף: "נעשה כל שנוכל לעשות בעיר כדי לתרום לרווחתם". בהתייחסו לסוגית בית הקבע ציין, כי מיקום קבוע לשלוחת הארגון נמצא בהליך הקצאה והבטיח לקדם את הנושא באופן אישי.

יו"ר ארגון נכי צה"ל תא-יפו והמרחב עו"ד עידן קלימן, הודה לראש העיר וסגניו על שיתוף הפעולה הפורה עם הארגון ועל פועלו המתמשך של ראש העיר לרווחת ציבור נכי צה"ל בעיר. כמו כן הודה לכל הפעילים והמתנדבים המקדישים מזמנם ומרצם לטובת חברי הארגון.

מסיבת חנוכה של ארגון נכי צה''ל במודיעיןמסיבת חנוכה של ארגון נכי צה''ל במודיעין

אתנחתא מוזיקלית נתנה עי איציק בלס, מוזיקאי ומורה למוזיקה מוותיקי העיר וע"י הגימלאי החדש בעיר האומן דוד אפל, עולה חדש מבריטניה שהנעימו בשירה ובנגינה.

עו"ד קלימן הקדיש את הערב לשיחה פתוחה עם החברים תוך שהוא סוקר תחילה את פעילות הארגון לטובת נכי צה"ל בתחומי פעילויות מגוונים: החל מארגון ערבי הוקרה לפצועי צה"ל, עזרה בהקלת המפגש של הנכים מול הרשויות, עזרה בקיצור תורים בבתי חולים, שיפור בתדירות קווי תחבורה, חלוקת מלגות, טיפול במתן הלוואות, ביטוחי חיים, חמי מרפא ועד לפעילות חקיקה בכנסת לטובת הנכים. בהמשך, ענה עו"ד קלימן לשאלות שהופנו אליו מקהל הנוכחים.

שלוחת ארגון נכי צה"ל בעיר כפופה למחוז תא והמרכז ופועלת זמנית מתוך תחנת רכבת מרכז בימי ב' בין השעות 16.00 - 18.00. עם קבלת מבנה הקבע תפעל השלוחה כמועדון קבוע לנכי צה"ל במהלך כל השבוע ותספק את כל השירותים הנדרשים לרבות פעילויות פנאי.

ניתן ליצור קשר עם צוות השלוחה עי פניה לשמחה שידלובסקי בטל' 0523389739 ולישראל שפילמן בטל' 050-3836734.


כתבה וצלמה: חיה כץ , מתנדבת בשלוחת ארגון נכי צה"ל במודיעין.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד