חוגגים חנוכה בסיירת הורים

12/12/2018 ד' טבת תשע"ט

ביום ראשון התקיים טקס הדלקת נרות חנוכה, עם כ-120 מתנדבים ומתנדבות מסיירת ההורים העירונית במעמד סגן ראש העיר אילן בן סעדון. להדלקת הנר החגיגית הגיעה הסופרת, שרה אנג'ל, שהרצתה בפני מתנדבי הסיירת על סיפורה הסוחף ועוצר הנשימה, כמי שהייתה בעברה נשואה לעבריין שמעיה אנג'ל.

סיפורה של שרה התחיל בימי נעוריה כנערה צעירה ומשכילה שהתאהבה בעבריין ולאחר זמן מה, גילתה שלמעשה התחתנה עם "העולם התחתון" ומשם התדרדרה והסתבכה בעצמה בפלילים והגיעה לכלא, באשמת רצח כפול, שם ישבה שנתיים עד לזיכויה בתיק.

חוגגים חנוכה בסיירת הוריםחוגגים חנוכה בסיירת הורים

סיפורה, אשר ריתק את המתנדבים בסיפור של עלייה ונפילה בחיים, היווה השראה והעניק תובנות למתנדבי הסיירת שעוסקים, מדי לילות שישי בליווי, תמיכה והשגחה על בני נוער בפארקים ובגינות הציבוריות. סיפור של תקווה, אופטימיות ושיקום מרגש עד לחייה כסופרת מצליחה של ספרים רבי מכר.

מיטל אשור, רכזת תכנית למניעת אלימות, סמים ואלכוהול: "מתנדבי סיירת הורים עושים עבודת קודש מידי יום שישי בלילה ומהווים בעצם נוכחותם ברחבי העיר, מבגר אחראי ואוזן קשבת חשובה ותומכת בלילות. ערב זה, כמו ערבים אחרים, הוא כאות תודה צנועה על השקעתם ומסירותם למען הקהילה."

לחצו כאן למידע נוסף והצטרפות לסיירת ההורים העירונית



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד