"בראנץ" הדסה

06/01/2019 כ"ט טבת תשע"ט

אירוע ההתרמה המסורתי של הדסה ישראל סניף מור התקיים בבית סחלבים בעיר ובמהלכו הוגשה ארוחת בוקר עם מיטב התבשילים והמאפים מעשה ידיהן של מתנדבות חברות הסניף. ההכנסות קודש לרכישת ציוד למרכז השיקום החדש בהדסה הר-הצופים

"הדסה החזירה לי את החיים בחזרה" כך סכם החייל את פעילות אגף השיקום, בסרט שפתח את אירוע ההתרמה של "הדסה-ישראל" סניף מור, ב"בראנץ" שהתקיים ביום שישי האחרון בבוקר במתנ"ס סחלבים במודיעין -מכבים-רעות.

"הבראנץ" הפך במשך השנים למסורת בעיר. מטרתו גיוס כספים לרכישת ציוד עבור אחת ממחלקות בית החולים הדסה, באמצעות "ארוחת בוקר מפנקת" ותכנית הכוללת הרצאה ומופע אומנותי . בארוחת הבוקר ניתן למצוא ממיטב התבשילים והמאפים מעשה ידיהן של חברות הסניף, המתנדבות בעיר. ה"בראנץ" הוא גם מפגש חברתי של החברות ואורחים שרוכשים כרטיסים כדי לתרום לבית חולים הדסה.

לאחר הקרנת הסרט הזמינה גו'די כבירי מנחת בוקר זה, את נורית שופר הנשיאה של הדסה-ישראל סניף מור במודיעין, לברך את האורחים. "ברוכים הבאים לבוקר של תרומה וכיף" פתחה נורית את דבריה והוסיפה "אנו נרתמים לגיוס כספים לרכישת ציוד לשיקום פצועי צה"ל ונפגעי פעולות איבה באגף השיקום בבית חולים הדסה הר הצופים, המתמחה בטיפול בנפגעי חוט השדרה וחבלה רב מערכתית".

נורית ציינה, כי מדובר במרכז רב תחומי שיוקם במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים שיכלול מערכת אבחון והערכת המוגבלות והנכות, טיפול שיקום רב תחומי כולל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומעקב ארוך טווח אחרי הנכים. כמו כן יוכנס ציוד מתקדם שנותן פתרון שיקומי שלא היה קיים בעבר ושיאפשר לנכים פגועי חוט שדרה "וותיקים" להגיע לתפקוד גבוה יותר.

"שיקום ארוך טווח, חזרה לתפקוד מיטבי , צמצום נכות והמשך הטיפול לשימור היכולת הנותרת הינן המטרות העיקריות של הפרויקט" אמרה. נורית הודתה לחברות הסניף, לוועדה לגיוס כספים, לצוות המארגן ולכל מי שעזר ותרם להצלחת בוקר נפלא זה.

בהמשך, הזמינה גו'די כבירי, את עמרי שטח גיטריסט פלמנקו ויוצר ואת מוטי שריג זמר פלמנקו, שהופיעו בהתנדבות והנעימו לקהל בניגון קטעים מוסיקליים ושירי פלמנקו.

אירוע ההתרמה של ''הדסה-ישראל'' סניף מוראירוע ההתרמה של ''הדסה-ישראל'' סניף מור

להרצאה המרכזית של הבוקר: "הכרת הקהילה האתיופית - סיפור אישי ואתגר בקליטת העולים" הוזמן מיקי אוחיהון, סגן אלוף במילואים ותושב מודיעין. הרצאתו המאלפת המשולבת בסיפורו האישי על תרומתו בהעלאת עולי אתיופיה לארץ, רתקה את הקהל.

בסיום העניקה הנשיאה, נורית שופר, תעודות הוקרה לעומרי שטח ומוטי שריג על מופע נפלא ולמיקי אוחיהון על הרצאה התנדבותית מרגשת ומרתקת.

עם סיום התכנית האומנותית וההרצאה הגיע עת ההגרלות: "פרס מיוחד ומרכזי של עוגה יפיפייה מעוצבת וטעימה של Francine-the Garden Baker מכריזה גו'די וממשיכה, "זוג משקפי שמש אופנתיים של אופטיקה אבלין שתורמת לנו שנים, תכשיטים מדוכן פטל בקניון עזריאלי, מגבות תרומת ג'ינג'ר Ginger-, רדיו שעון ועוד". כל אלה היו רק חלק מהפרסים שנתרמו ועלו בגורל.

תם אירוע "הבראנץ" וגו'די כבר מודיעה על אירוע נוסף בדרך - מופע סטנדאפ שיתקיים כשבועיים לפני חג הפסח.

כתמיד, הסכום שהתקבל מרכישת כרטיסי הכניסה וכרטיסי ההגרלה - כולו קודש לרכישת ציוד לטובת בית החולים הדסה והפעם - למרכז השיקום החדש באגף השיקום בבית החולים הדסה הר-הצופים.

כתבה: חיה כץ, מתנדבת בהדסה-ישראל סניף מור במודיעין
צלום: חניתה ברוך, מתנדבת בהדסה-ישראל סניף מור במודיעין



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד