עולות על הבמה

28/03/2019 כ"א אדר ב תשע"ט

המופע הופק על ידי WIT, 'נשים בתיאטרון', עמותה אשר מטרתה העיקרית היא העצמת הנשים בחברה באמצעות מתן הזדמנויות לטפח את יכולת הביטוי והיצירתיות שלהן. העמותה פועלת בחסות מחלקת הקליטה של העירייה כ -3 שנים.

קבוצת נשים זו, אשר זוכות באמצעות WIT לקבל ביטוי עצמי בקדמת הבמה, היא קבוצה בין-דורית, כך שניתן למצוא על הבמה, ילדות בנות 6 משחקות לצד נשים בשנות ה-80 לחייהן. הקבוצה מאפשרת לנשים לבטא את עצמן אישיותית, חברתית ותרבותית. כמו כן, הקבוצה שמה לה למטרה להקנות ערכים, ביטחון עצמי וכן אפשרות לפתח את שפתן באמצעות תיאטרון.

מופע מוזיקלי של נשים עולות. צילום: שלמה וייסמופע מוזיקלי של נשים עולות. צילום: שלמה וייס

המופע היה מיוחד וניכר כי הושקעו בו מאמצים רבים כדי להעמיד אירוע תרבותי ברמה הגבוהה ביותר והוא הופק על ידי פנינה פרדמן-שכטר, תמר קרנטמן-וייס, מייסדות שותפות של העמותה ונינוסקה רביד, מנכ"לית WIT.

באירוע נכחו דר' שרי פיין, מנהלת תחום בכיר וחינוך של משרד הקליטה, מנהלת מחלקת הקליטה, רוזיטה ברלין ורכזות המחלקה אביגיל ויינר ושולמית רזניק.

מנהלת מחלקת הקליטה, רוזיטה ברלין, בירכה את המשתתפות באירוע ואמרה כי זה מרחיב את הלב לראות כיצד עולות חדשות בגילאים שונים נותנות ביטוי ליכולותיהן האמנותיות על הבמה, מקבלות ביטחון ומביאות גאווה עצומה לעיר בעשייתן.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד