גן אגס זכה בפרס היוקרתי גן ירוק

20/05/2015 ב' סיון תשע"ה

גן אגס 2

גן אגס הפועל בשכונת הכרמים זכה השבוע בפרס היוקרתי "גן ירוק", פרס המשותף למשרד החינוך ולמשרד להגנת הסביבה.

גן ירוק הוא גן שעל פי משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה מחנך ומטמיע ערכים סביבתיים בערכי הגן.

גן אגס (גן קדם חובה ממ"ד) זכה בפרס היוקרתי בזכות תכנית עבודה שנתית אינטגרטיבית המשלבת את נושאי החינוך הסביבתי עם פעילות קהילתית סביבתית ומתן ביטוי התנהגותי וחזותי לחינוך סביבתי באורח החיים בגן.

גננת הגן, בלהה וילנר עברה השתלמות בהיקף של 28 שעות במרכז פסג"ה בנושא חינוך לקיימות ופתחה בגן מרכז מחזור, מרכז חומרים לשימוש חוזר, קומפוסטר ובעזרת ההורים הוקמה גם גינה מקיימת בה נשתלו פרחים ועשבי תיבול. כמו כן כחלק מהתכנים החינוכיים בגן לומדים הילדים גם על צרכנות נבונה וחיסכון במים.

היחידה הסביבתית, אגף שפ"ע, בהובלת יעל משה, בשיתוף עם מחלקת החינוך הקדם יסודי, המפקחות בגני הילדים ורכזת הגיל הרך בפסג"ה ימשיכו את תהליך ההסמכה לגנים ירוקים לאותן גננות שעברו את ההשתלמות בשנים האחרונות במטרה להרחיב עוד יותר את כמות הגנים הירוקים בעיר.

גננת גן אגס, בלהה וילנר: "הידיעה שבנוסף על התכנים הרגילים הנלמדים בגן אני זוכה לחנך את הילדים לאהבת הארץ, אהבת העולם ושמירה על הסביבה האישית והכללית, ממלאת אותי בתחושה של שליחות. הילדים מהווים שגרירים חינוכיים להורים, משתפים בנלמד ועוזרים להעברת המסרים החשובים הללו של קיימות ואהבת הסביבה. ההכרה שקיבלנו כגן ירוק מרגשת אותנו ואני גהה לחנך את דור העתיד למודעות גבוהה לנושא הסביבתי. תודה לכל מי שנתן יד בתהליך ולוועדה שנתנו את ההכרה בגני כגן ירוק."

חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה, ורד גל בחרי: "הענקת פרס גן ירוק לגן אגס אשר מצטרף למספר גנים שזכו בשנה שעברה מחזק את המטרה לחינוך הסביבתי. עיריית מודיעין מכבים רעות שמה למטרה להרחיב את מספר הגנים המשלבים פעילות יומיומי לצורך הגדלת המודעות של הילדים לשמירה על הסביבה ומכאן, הילדים הם שגרירי הסביבה. נמשיך בפעילויות החינוך הסביבתי להגדלת מספר הגנים המשלבים אורך חיים של שמירה על איכות הסביבה והטבע. כל הכבוד לגננת הגן בלהה וילנר על הובלת המיזם בגן אגס וקבלת הפרס. "



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד