בית הספר של החופש הגדול

14/07/2016 ח' תמוז תשע"ו

נפתח הרישום האינטרנטי ל"בית הספר של החופש הגדול", אשר במהלכו יופעלו מסגרות החינוך בעיר לתלמידים בוגרי כיתות א' ו-ב' בשלושת השבועות הראשונים של חופשת הקיץ: 1-21.7.16. התשלום עבור התוכנית נקבע בהתאם למעמד הסוציו-אקונומי של הרשות, כאשר במודיעין מכבים רעות עלות התכנית היא 450 שקלים לתלמיד.

לחצו כאן לרישום האינטרנטי ל"בתי הספר של החופש הגדול"

זו השנה השלישית בה פועלת התוכנית "בית הספר של החופש הגדול", תכנית הקיץ של משרד החינוך ושל מרכז השלטון המקומי, כאשר בשנתיים הקודמות נרשמה לתכנית הצלחה.

על פי התכנון, "בתי הספר של החופש הגדול" יפעלו בכל בית ספר בעיר אליו יירשמו לפחות שישים תלמידים. את פני התלמידים יקבלו צוותי ההוראה של בית הספר ומדריכים/סטודנטים/פרחי הוראה שיגויסו במיוחד לתוכנית וזאת על מנת לשמור על הרצף החינוכי. ניהול כל מסגרת בית ספרית יתבצע על ידי בעל תפקיד מרכזי מצוות בית הספר. ניתן להירשם עד לתאריך 25.6.16.

פעילות בבית הספר של החופש הגדולפעילות בבית הספר של החופש הגדול

במהלך הפעלת התוכנית יעסקו הלומדים בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים ויתנסו בטיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה. התוכנית משלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית בבחינת למידה משמעותית והנאה.

לנוחיות ההורים והנאת הילדים, תתאפשר מסגרת המשך בצהריים על ידי הגופים המפעילים צהרונים בבתי הספר במהלך שנת הלימודים. מסגרת הצהריים תתקיים החל מהשעה 13:00 ועד השעה 16:00 ("צהרון המשך"), ויכלול ארוחת צהריים בעלות של 675 שקלים, מחיר זהה לזה של שנה שעברה.

הרשמה לקייטנות ומסגרות הצהריים כאן באתר עמותת סחלבים



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד