חוזרים ללימודים

06/09/2018 כ"ו אלול תשע"ח

ביום ראשון 2.9, נפתחו שערי בתי הספר והגנים ברחבי העיר ובכך סימנו את פתיחת שנת הלימודים תשע"ט. 27,683 תלמידים וילדי גנים ילמדו השנה במערכת החינוך העירונית.

כמדי שנה, נערך סיור של ראש העיר, חיים ביבס יחד עם ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן –אורבוך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, יו"ר הנהגת הורים העירוני, אמציה דויטש, יו"ר ועד הגנים העירוני, חנן קלחמן לוינסקי, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון ומנהלי אגפים נוספים. הסיור התקיים בכמה מוסדות חינוך בעיר על מנת לברכם לרגל השנה החדשה וכן על מנת לחנוך את המבנים החדשים במוסדות החינוך, שעבודותיהם הושלמו במהלך חופשת הקיץ.

שנת הלימודים נפתחה ביום ראשון בבית הספר הממ"ד במשואת נריה, שם קיבלו את פני האורחים מקהלת משואת נריה, מנהלת בית הספר רות סירי ויו"ר הנהגת ההורים, אבינועם ינאי, נחנך המבנה החדש של בית הספר ובו שש כיתות ואולם רב שימושי. דיירי המתחם החדש היו תלמידי כיתות א' וב'.

משם עבר הסיור לשכונת הציפורים שם נפתחו שלושה גני ילדים חדשים, הילדים הקטנים היו נרגשים לקראת תחילת שנת הלימודים וכפי הנראה גם הם היו לא פחות נרגשים מילדיהם.

פתיחת שנת הלימודים תשע''טפתיחת שנת הלימודים תשע''ט

התחנה הבאה היתה בבית הספר חוט השני שם הגיעו האורחים הישר להפסקה פעילה. לאחר מכן הגיעו כולם לבית החינוך "הכרמים" שגם תלמידיו חנכו השבוע המבנה החדש של בית הספר המכנה החדש מכיל שש כיתות, שתי מעבדות ומרחב למידה. דיירי המבנה החדש הם תלמידי שכבה א' שיגורו בקומה הראשונה.

השכנים מלמעלה יהיו תלמידי שכבה ו' אשר בנוסף ללימודיהם יהיו למעשה המלווים של תלמידי כיתות א' בשנת לימודיהם החדשה. את פני האורחים מהעירייה קיבלו תלמידי כיתות א' ו-ו', מנהלת בית הספר רוזי ברקוביץ, מורות בית הספר ויו"ר הנהגת ההורים הילה אברג'ל טקס חנוכת בית הספר כלל שיר וריקוד וברכות לכל עבר.

לאחר מכן הגיעו המסיירים לבית הספר העל יסודי עירוני ג' ע"ש מוטה גור לאירוע תחילת השנה של החטיבה העליונה, בהובלת מנהלת בית הספר, דודו שרבי. הטקס נערך באולם הספורט של בית הספר כאשר הוא היה בסימן צבעוני כאשר השמיניסטים של עירוני ג' חגגו את תחילת שנתם האחרונה והגיעו בצבעי הרמזור אדום צהוב וירוק שבלטו על רקע החולצות הלבנות החגיגיות של יתר התלמידי עירוני ג'.

חלקו האחרון של הסיור נערך בבית הספר העל יסודי עירוני א' שם בחנו הנוכחים את התקדמות העבודות להקמת מרכז ומשכן לאומנויות ולמדעים. הכוללות בניית שש כיתות למגמות בתחומי אמנות ומדעים וכן, אודיטוריום שיכיל כ-300 מקומות ישיבה.

למעשה היה מי שהתחיל את השנה ביום שישי כאשר רשת אמי"ת חנכה את מבני בתי הספר החדשים של אמי"ת בנים ואמי"ת בנות, שהתחדשו גם במנהלים חדשים - ליאור הלוי וליאת וגשל, שני מבנים, אחד לכל בית ספר המכילים כל אחד מהם שש כיתות ושני חדרי ספח, מרחב לימודי וחדרי לימוד פרטניים. כמו כן, נחנך אודיטוריום חדש.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד