בוקר ''הורים מספרים''

27/03/2019 כ' אדר ב תשע"ט

ביום שישי 22.3.19, מילאו את מסדרונות בית הספר, אורט עירוני ד' הורים רבים. הסיבה החגיגית הייתה בוקר "הורים מספרים". את המסורת המרשימה המתקיימת זאת השנה הרביעית, יזמו והוציאו לפועל חברי הנהגת הורים הבית ספרית בראשם היו"ר אייל כהן ויקי עידן העומדים בראש ועדת "הורים מספרים".

כ-30 הורים התחלקו בין כל שכבות הגיל להרצאה בתחום הידע או העיסוק שלהם, במגוון נושאים מרתקים כמו, טריאתלון, התרבות השפה הסינית, עולם הפרסום, אינסטגרם, פרויקטים בהייטק, רפואת חירום בשטח ועוד נושאים רבים ומגוונים. התלמידים וההורים יצאו נלהבים מאוד מהחוויה ומשיתוף הפעולה של התלמידים.

פעילות הורים מספריםפעילות הורים מספרים

אייל כהן, יו"ר הנהגת הורים בית ספרית מספר: "הבוקר הזה הוא הוכחה נוספת לשיתוף פעולה וחיבור מיוחד הקיימים בין הורים, תלמידים ומורים. כל שנה ישנה היענות מדהימה של הורים שרוצים לבוא ולתת מעצמם ומהידע שיש להם, וגם הילדים צמאים לאותו מידע. לא בכדי, כל ההורים שלקחו חלק היום ביקשו להאריך את זמן ההרצאה בפעם הבאה וכמובן אישרו את השתתפותם בשנה הבאה."

פעילות זאת היא נדבך נוסף בקשר שבית הספר מטפח עם קהילת ההורים, אשר רבים מהם משתתפים בפרויקט "ניצוצות" הייחודי בעיר בשכבת כיתות י'. בפרויקט זה כל תלמיד בוחר מדי חודש לשמוע על "ניצוץ" אחר שהגשים חלום בתחום האישי והמקצועי. התלמידים שומעים הרצאה של אותו ניצוץ, יוצאים איתו לשטח ומספרים לכל השכבה על החוויה והלימוד השונה שעברו.

מנהלת בית הספר, הגב' גלית גולדברגר מסכמת: "יש אוירה מיוחדת ועשייה מבורכת של שיתוף פעולה עם קהילת הורי בית הספר. אנו מאמינים שהחיבור של בית הספר עם הבית מוביל אותנו להצלחות. אחד הערכים הבולטים בבית ספרנו היא התנדבות וההורים מוכיחים הלכה למעשה, ערך זה. אנו מעודדים מאוד את השיח המשותף ושבוע הבא מקיימים מעגלי שיח רחבים של מורים- הורים- תלמידים. זאת הדרך שלנו כבית ספר להתקדם ולהשתפר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד