יום חילופי שלטון

28/05/2019 כ"ג אייר תשע"ט

כמדי חודש מאי, גם השנה, ביום רביעי 15.5.19 , נכנסו לבניין העירייה 20 חברות וחברי מועצת התלמידים והנוער העירונית, כשהם נרגשים מהיום המיוחד המצפה להם. יום בו ניתנת להם ההזדמנות, לחוות ולהכיר מקרוב את עבודתם של בעלי התפקידים בעירייה ולקדם נושאים הקשורים לנוער.

בישיבת הפתיחה, העניק ראש העיר, חיים ביבס ליו"ר המועצה, איתי מיכאלי את מפתח העיר וחברי המועצה הכירו את בעלי התפקידים אותם יחליפו. במהלך היום, יצאו לסיור התרשמות מפרויקטים גדולים הנעשים בעיר אשר ישפיעו באופן משמעותי גם על הבילוי של בני הנוער.

תחילה ביקרו במרכז העיר, ראו את המרכז הרב תכליתי שבנייתו כמעט הושלמה ואשר עתיד לספק עבור בני הנוער מקום של בילוי ומוזיקה. לאחר מכן, המשיכו בסיור לפארק המים שעתיד להיפתח בעוד מספר חודשים ויהווה מקום של בילוי מהנה וייחודי בעיר לבני הנוער בעיר.

בנוסף, הציגו אגף התרבות והאירועים ומחלקת הנוער והצעירים את אירועי הקיץ הצפויים, תוך כדי דיון עם חברי המועצה על התרשמותם מהאירועים הצפויים והאופן בו ניתן לשווק אותם לכלל בני הנוער בעיר.

ראש העיר חיים ביבס ויו''ר מועצת התלמידים איתי מיכאלראש העיר חיים ביבס ויו''ר מועצת התלמידים איתי מיכאל

הפתעה נוספת שציפתה לבני הנוער הייתה חשיפת אתר העירייה החדש שיושק בקרוב והוצעו הצעות באשר לאופן בו ניתן לקרב אותו לבני הנוער.

עוד במשך היום העמוס, התלוו חברי המועצה לעבודתם של בעלי התפקידים בעירייה במסגרת סיורים ופגישות. מפגישות אלו נוצרו גם תובנות באשר לצרכיהם של בני הנוער בעיר בנושאים שונים, חלקם יצאו לפועל בקרוב בהנחיית ראש העיר: הוספת ספסלים עבור בני הנוער בפארק השכנות וקווי אוטובוסים בקיץ לים.

לטם גל דואני, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים: "יום חילופי שלטון הינו יום חשוב ומשמעותי הן עבור בני הנוער והן עבור בכירי הרשות מאחר וזוהי הזדמנות של שני הצדדים לצאת מעט מהשגרה היומיומית ולהכיר לעומק מה עומד בבסיס כל החלטה עירונית. זו גם ההזדמנות של בני הנוער חברי המועצה, להציף את כל הנושאים החשובים להם אשר אותם הם רוצים לקדם לרווחת כלל בני הנוער. בכל שנה יום זה נושא פירות וכך גם השנה. אני גאה שאלו בני הנוער שלנו ואין ספק שהם העתיד הטוב ביותר שנוכל לצפות לו."

איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית: "יום זה הוא יום משמעותי עבורנו. המועצה הגיעה מוכנה עם מטרות שברצונה לקדם למען הנוער בעיר ואני שמח על כך, שאת כל המטרות שהיו לנו קידמנו והן ימשיכו להתקדם, בשיתוף פעולה עם בעלי התפקידים לאורך השנה. אני מודה לראש העיר ולבעלי התפקידים השונים בעירייה, שגרמו ליום הזה להיות משמעותי."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד