נערכים לשנה"ל תש"פ בשכונת נופים

30/05/2019 כ"ה אייר תשע"ט

מינהל החינוך של העירייה פרסם השבוע הודעה לתושבי שכונת נופים באשר להיערכות לקראת שנת הלימודים תש"פ ושיבוץ למוסדות חינוך עבור הילדים, תושבי השכונה. כידוע בימים אלה נמצאת השכונה בשלבים שונים של הקמה, כאשר על פי הערכת העירייה עד לחודשי הקיץ ייתכן ויאוכלסו מספר בניינים בודדים בשכונה. מטרת העדכון של העירייה היא לספק מידע לתושבים שיעברו לשכונה בחודשים הקרובים לגבי פתיחת מוסדות חינוך בשכונת נופים.

בעירייה ציינו כי פתיחת מוסדות חינוך בשכונה חדשה נעשית בהתאם לכמות התלמידים הנרשמים למוסדות החינוך השונים ובהתאם למגזרים ולגילאים השונים.

בעירייה הוסיפו כי מינהל החינוך עושה כל שביכולתו, לתת מענה אישי ומותאם לצרכי התלמידים תוך התחשבות באילוצים המערכתיים. כזכור, הרישום לשנת הלימודים תש"פ החל בחודש ינואר האחרון ונמשך כשלושה שבועות. לאחר מכן יכלו תושבים המיועדים להתגורר בשכונת נופים להירשם במינהל החינוך גם בתום תקופה זו. לאחר עיבוד כלל הנתונים נמצא כי מספר הנרשמים למוסדות החינוך בשכונת נופים הינו קטן ובהתאם לכך התקבלו החלטות על שיבוץ התלמידים במסגרות הלימוד בשכונת הציפורים הסמוכה.

שכונת נופים. מאי 2019 שכונת נופים. מאי 2019

עוד ציינו בעירייה כי מלבד השיקולים של מספרי התלמידים שנרשמו ישנו גם השיקול של מצב הבינוי הכללי בשכונה ונתוני האכלוס כפי שמתבטאים במספר התלמידים שנרשמו לכל שנתון.

בעירייה הזכירו כי בשכונת נופים יהיו שלושה בתי ספר: בית ספר על יסודי, בית ספר יסודי ממלכתי ברחוב יער הזורע, בית ספר יסודי ממ"ד ברחוב יער חצרים/יער יתיר (וייתן מענה לתלמידי הממ"ד היסודי של השכונות, הציפורים ונופים).

בהתאם למדיניות מערכת החינוך העירונית גני החובה יהוו חלק ממתחם בתי הספר היסודיים, לפיכך: גני חובה חינוך ממלכתי יהיו במתחם ביה"ס היסודי ממלכתי, וגני החובה של החינוך הממ"ד יהיו במתחם בית הספר היסודי ממ"ד.

בית ספר על יסודי הממלכתי ייבנה בשכונת נופים ברחוב יערות ישראל. תלמידים תושבי שכונת נופים ילמדו באחד מבתי הספר הממ"ד העל יסודיים הקיימים בעיר (אמית בנים/בנות או הישיבה התיכונית או האולפנה).



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד