מוסדות חינוך חדשים

14/09/2022 י"ח אלול תשפ"ב

מוסדות חינוך חדשים

ביום ראשון 1.5.22 נערך טקס הנחת אבן הפינה לבית הספר "נופים" – על יסודי ממלכתי שיוקם בשכונת נופים, בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס ונציגי העירייה.

מדובר בבית ספר העל יסודי הראשון, שיוקם בשכונה הצעירה. בית הספר תוכנן במבנה חדשני, שמותאם לפדגוגיות חדשניות ויעוצב בהתאם. כך למשל, במבנה ביה"ס יהיה אלמנט מעניין של גרם מדרגות שיחצה את כל קומות המבנה ויהווה מעין אמפי פנימי להתכנסות ולמידה עבור התלמידים. בית הספר יכיל 42 כיתות לימוד ובנוסף, יהיו חדרים ייעודיים למגמות השונות, חדרי מחשבים ומדעים, אודיטוריום, ספרייה וכן, חצר גדולה.

בתוך כך העירייה עדכנה כי בשנה"ל תשפ"ג צפויים להיפתח שני מוסדות חינוך חדשים בעיר. הראשון, ביה"ס החדש לחינוך מיוחד "צלילים", לאוכלוסיית תלמידים שאובחנה על רצף התקשורת. ביה"ס יתחיל כבי"ס צומח לגילים צעירים בשלב הראשון.

מבנה הקבע של ביה"ס "צלילים" יהיה בשכונת מורשת הנבנית בימים אלו וישובצו אליו תלמידים מכל העיר, בהתאם לאפיון הלקות והתאמה ספציפית כפי שנעשה בכל מסגרות החינוך המיוחד.

עד לסיום תהליכי הבנייה של בית הספר ומעבר למבנה הקבע, הוא יפעל ברחוב תרשיש 73.

בית הספר השני, שייפתח בשנת הלימודים הקרובה, הוא ביה"ס "ארץ מולדת", בית ספר ממלכתי צומח בשכונת מורשת. בית הספר יכיל 18 כיתות לימוד, חצר עם מגרש ספורט ואולם ספורט וחדרי הכלה. בצמוד אליו, ייפתחו ארבעה גני ילדים.

חיים ביבס, ראש העיר: 'ממשיכים להתרחב ולתת מענה לתלמידי העיר עם שלוש בשורות משמעותיות מאוד. אנו יוצאים לדרך להקמת בית ספר ראשון על יסודי "נופים" שיהיה בית ספר מתקדם וחדשני. במקביל, ייפתחו כבר בשנה הקרובה מוסדות חינוך חשובים הן לתלמידי החינוך המיוחד והן לילדי שכונת מורשת. אלו בתי ספר צומחים, שהקמתם תמיד מרגשת ומאתגרת ואני בטוח כי בזכות הצוות החינוכי המצוין וקהילות ההורים התומכות והמעורבות, הם יהיו מובילים ואיכותיים כמו כל מערכת החינוך העירונית שלנו הנמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות.'

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: 'מערכת החינוך שלנו ממשיכה לגדול עם הקמתם של בתי ספר חדשים ובית ספר נוסף לחינוך מיוחד. זו זכות גדולה להיות מעורב בהקמתם של בתי ספר חדשים שמצטרפים לשורה מצויינת של בתי הספר במערכת החינוך העירונית. מעבר לגידול הטבעי הקיים באכלוס השכונות החדשות, גם מסגרות החינוך המיוחד מקבלות תוספת משמעותית עם בית ספר נוסף, "צלילים", לצד בתי הספר גוונים ופסיפס.'

הנחת אבן פינה בית ספר על יסודי נופים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד