מתכוננים לרישום לשנה"ל תשפ"ד

21/12/2022 כ"ז כסלו תשפ"ג

לקראת פתיחת הרישום למוסדות חינוך לשנת הלימודים תשפ"ד, פורסמו חוברות הרישום והזהויות של מוסדות החינוך, בהובלת מינהל החינוך בעירייה. מדובר בחוברות מונגשות דיגיטליות אשר מציגות להורים את אופן תהליך הרישום והזהויות הבית ספריות המייחדות כל בית ספר, על מנת לאפשר בחירה מדויקת יותר עבור התלמידים. כך שהבחירה אינה חייבת להיות רק באופן המסורתי לפי קרבה גיאוגרפית, אלא גם על בסיס פרמטרים ערכיים, כישורים של התלמיד ועוד.
החוברות עלו לאתר העירייה החל מיום חמישי 15.12.22 כחודש לפני תחילת תהליך הרישום למוסדות החינוך, על מנת לאפשר להורים התבוננות והיכרות מעמיקה עם מוסדות החינוך השונים, כאשר במקביל יתקיימו ימי היכרויות פיזיים החל מסוף חודש דצמבר. הפרטים המלאים על ימי ההיכרויות נמצאים כאן באתר.

עוד לקראת הרישום, מתפרסם מידע מפורט עבור תושבים חדשים בעיר, תושבים אשר שינו כתובת מגורים בתוך העיר או זוג הורים בכתובות שונות. מידע זה נמצא באתר – לחצו כאן.

הרישום למוסדות החינוך יתקיים בין התאריכים 23.1.23 – 12.2.23.
על פי הנתונים של מינהל החינוך, בשנת הלימודים תשפ"ד ישנם 3,894 ילדים בגילי 5-3, אשר יירשמו לגני הילדים העירוניים, 1,725 ילדים שיעלו לכיתה א' ו-1,948 ילדים שיעלו לכיתה ז'. כלומר מדובר על 7,567 ילדים ונוער שסביר להניח שהם והוריהם ייכנסו בימים הקרובים לחוברות הרישום על מנת להחליט על מוסד החינוך המתאים להם.

בהקשר זה מדגישים במינהל החינוך כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה יש מנגנון ויסות עירוני אשר יופעל, במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים, במקרים מסוימים תיערך הגרלה.

לחוברות הרישום והפרטים המלאים היכנסו לרישום תלמידים באתר העירייה > >

רישום תלמידיםרישום תלמידים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד