יום ההוקרה לצוותי החינוך

05/01/2023 י"ב טבת תשפ"ג

זו כבר הפכה להיות מסורת מרגשת ארוכת שנים. ביום המורה (18.12.22), העירייה, בשיתוף עם הנהגות ההורים בבתי הספר ובגני הילדים, יחד עם קהילות ההורים והתלמידים, מכינים הפתעה לצוותי החינוך הפועלים בעיר, בשביל להוקיר את עבודתם הקשה שיש בה תחושת שליחות ומסירות אין קץ.

בגנים רבים, כך למשל, גן "גיתית" וגן "קסילופון" ערכו ההורים ארוחת בוקר מושקעת ופינקו במתנות את צוותי הגנים. בבית הספר היסודי "יחד ניצנים" נהנה צוות בית הספר מערב הודי קסום עם הרצאה בנושא הודו וארוחת ערב הודית מלאת ניחוחות.

בבית הספר היסודי "דרכי יהודה" ערכו הפסקה עם כיבוד מתוק בחדר המורים, בבית הספר היסודי "דורות" קיבל את הצוות החינוכי שטיח אדום בו המתינו התלמידים וארוחת בוקר. בנוסף, קיבלו צוותי החינוך במוסדות חינוך רבים ברכות וציורים שהכינו התלמידים, בלונים, סרטוני תודה ומחוות קטנות ומרגשות שהכינו לצוותי החינוך מכל הלב.

בעירייה גם כן מתכוננים לאירוע הוקרה ענק של כלל צוותי החינוך בעיר. בדומה לשנה שעברה בה נערך אירוע מוצלח במיוחד שכלל הופעה של הזמר קובי אפללו בפארק ענבה לצוותי החינוך, ייערך גם השנה לקראת סוף חודש מרץ, מופע מושקע למען צוותי החינוך. פרטים על המופע נשלחים על ידי הנהגות ההורים לצוותי החינוך.

יום ההוקרה לצוותי החינוךיום ההוקרה לצוותי החינוך


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד