העלאת המודעות לבריונות ברשת

12/02/2023 כ"א שבט תשפ"ג

לרגל פתיחת החודש הלאומי להגנה על ילדים ברשת, המחלקה לביטחון קהילתי באגף חברה, נוער וצעירים בשיתוף עם משטרת מודיעין, יצאו במיזם משותף במסגרתו שוטר קהילתי ומדריכי המוגנות, נכנסים לכיתות ז' ו-ח' ומדברים עם התלמידים על הסכנות שטמונות בגלישה ברשת.

כ- 2000 תלמידים מהעיר ישמעו את השיח 'בגובה העיניים', אשר יאפשר לתלמידים גם לשאול שאלות ולדבר על מקרים שהם חוו או שמעו בעצמם. בסיום השיח כל כיתה תקבל מדבקה, שתודבק בכל כיתה עם הכללים לגלישה בטוחה ברשת.

החודש הלאומי להגנה על ילדים ברשת בהובלת המטה הלאומי 105 והרשות לביטחון קהילתי מצוין ברחבי ישראל זו השנה השלישית תחת המסר "מתחברים על בטוח" במטרה להעלות את המודעות בקרב ילדים ונוער, הורים ואנשי מקצוע לשימוש נבון ואחראי ברשת האינטרנט ולהתנהלות ערכית, אחראית ומוגנת ברשת.

השנה, לראשונה, נקבע צבע מוביל, כחול, שילווה את כל הפעילויות של החודש הלאומי, בדגש על יום האינטרנט הבטוח הבין-לאומי שמצוין ב-7 בפברואר. ביום זה הוארו מבני ציבור ברחבי הארץ, וביניהם גם בניין עיריית מודיעין מכבים רעות בכחול, וכל אזרחי ישראל ובראשם הילדים ובני הנוער יכלו ללבוש ביום הזה פריט בצבע כחול, להעלאת המודעות והמסר של גלישה בטוחה, אחראית ומכבדת ברשת.

בנוסף, לקראת חג פורים מבצעת המחלקה הסברה לנוער על הסכנות בשימוש בנפצים, תופעה שהפכה למטרד בכל רחבי הארץ. מטרת ההסברה, להעלות את המודעות לשימוש נבון ואחראי ברשת ולעצור את תופעת השימוש בנפצים.

חוקים לגלישה בטוחה ברשתחוקים לגלישה בטוחה ברשת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד