מתחדשים בפארק ענבה

10/04/2017 י"ד ניסן תשע"ז

לכבוד חג פסח הוקדמה פתיחתו של גן ההרפתקאות המשודרג בפארק ענבה, כך שכבר בימי החופשה הקרובים יוכלו ילדי העיר להתנדנד, לטפס, להתגלש ולשחק בגן המחודש, כאשר בימי חול המועד תיערך הפעלה לילדים עם מאפרות ומנפחי בלונים בצורות שונות.

העבודות בפארק התקיימו במהלך החודשיים האחרונים וכללו בין השאר התקנת מתקני המשחק רבים ומגוונים ובהם ספינת הרפתקאות עם מפרשים, שני מתקני אומגה, מתקן אחד הוא מתקן מונגש ולפעוטות ומתקן שני עבור הילדים הגדולים יותר, מתקני נדנדות רבים ומגוונים, בהם גם נדנדה לאם ולילד, ועוד הפתעות.

מתחדשים בפארק ענבהמתחדשים בפארק ענבה

המתקנים מסודרים כך שהם מקיפים את הרחבה העגולה, בה יורכבו 19 סילוני מים, שיפעלו במהלך ימי הקיץ ויהוו פתרון רטוב וצונן לימי השרב. בשל התהליך המורכב, העבודות להתקנת אטרקציה זו תסתיימנה רק בעוד מספר שבועות. כמו כן, בקרוב יותקן בפארק מתקן משחקים נוסף, גדול מאוד, שיהיה בנוי מפירמידות, כבלים וגשרים סגורים. מתקן זה, שישלב מגלשות, יאפשר טיפוס והליכה על כבלים בגובה, במסלול היקפי.

מעיריית מודיעין מכבים רעות ומינהלת אופק, האחראית על תפעול פארק ענבה, הוסיפו כי במתחם המשחקים הותקנו סככות ההצללה, שיספקו למבלים בילוי נעים יותר, גם בימים החמים. בנוסף, המתחם כולו רובד במשטחי דשא סינתטי, עליהם יכולים הילדים לשחק



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד