פסטיבל הקרקס הבינלאומי 2017

16/10/2017 כ"ו תשרי תשע"ח

הצלחה לפסטיבל הקרקס הבינלאומי

עשרות אלפי תושבים ומבקרים נהנו במהלך חול המועד סוכות, בפסטיבל הקרקס הבינלאומי במודיעין מכבים רעות. הפסטיבל, שנערך זו השנה השישית בעיר, הפך זה מכבר לאחד ממוקדי המשיכה לבילוי ולתרבות עבור מבקרים רבים המגיעים אליו מכל רחבי הארץ.

במסגרת הפסטיבל, שנערך במשך שלושת ימי חול המועד, התקיימו 13 מופעים מתוכם 8 מופעי קרקס מחו"ל שעבור מרביתם זהו ביקור ראשון בישראל. בין המדינות שהופיעו – ברזיל, הולנד, צרפת וספרד. המופעים כללו אקרובטיקה ותעופה אווירית מרשימים, להטוטנות ומופעי פנטומימה ותיאטרון. כל זאת עם אפקטים מרהיבים מלאי מתח, וירטואוזיות והומור.

כל המופעים נערכו ללא תשלום, בין שלל המופעים שנערכו על הבימות השונות במתחם ניתן לציין את המופע LA BELLA TOUR בהשתתפות שני ליצנים ספרדיים שריתקו את הקהל במופע ללא מילים אבל עם הרבה צחוקים. מופע נוסף שיצר התעניינות היה המופע "הקרקס מארץ עוץ", בהשתתפות חברי קרקס ריאקשיין, מופע ששילב את הסיפור הידוע "הקוסם מארץ עוץ" עם תיאטרון, מחול וקרקס.

מופע ייחודי נוסף שזכה לעניין היה המופע "הטרפז המעופף העברי ", שכלל לצד מופע אקרובטי מרשים גם קטעים הומוריסטיים וכן לאחר כל מופע ניתנה לעשרות ילדים הזדמנות לטעם מהחוויה המעופפת על הטרפז.

בפסטיבל היו עוד מופעים רבים ומפתיעים, בהם המופע "בת מים" של האמנית שילה טולדנו ששילבה מופע אקרובטיקה עם שחייה צורנית.

פסטיבל הקרקס 2017. צילום: חורחה נובומינסקיפסטיבל הקרקס 2017. צילום: חורחה נובומינסקי


כמות האנשים שהגיעה לפסטיבל מראה כי פסטיבל הקרקס הוא הבית הרשמי ובימת הפרזנטציה הגדולה והרחבה ביותר לאומני ויוצרי הקרקס הפועלים בישראל, כאשר על פי ההערכה יותר ממחצית ממבקרי הפסטיבל הגיעו מחוץ לעיר.

אחת הסיבות למספר האורחים מחוץ לעיר שהגיעו לפסטיבל היא בשל העובדה כי הפסטיבל זכה לפרסום אוהד בקבוצות פייסבוק מובילות להמלצות על אירועים וטיולים למשפחות. במשך ימי הפסטיבל העלו מבקרים פוסטים מפרגנים הממליצים לחבריהם לקבוצה להגיע וליהנות גם הם ממופעי הפסטיבל, כאשר בין השאר הגולשים שיתפו חוויות חיוביות מהפסטיבל והמלצות על מופעים שמצאו חן בעיניהם.

חיים ביבס, ראש העיר: "אני גאה לומר כי מדי שנה מהווה הפסטיבל בעירנו אחד ממוקדי התרבות והאמנות המרכזיים לבילוי בחג עבור התושבים ומשפחות רבות מכל רחבי הארץ. זוהי חגיגה צבעונית, מרשימה ושמחה שמהווה נוף ייחודי באירועי החג המתקיימים בארץ ואני מודה כמובן לכל צוות ההפקה שעמל רבות על הצלחתו הגדולה"

אלעד שמעונוביץ מחזיק תיק התרבות: ״פסטיבל הקרקס היה מהנה ומוצלח גם השנה, למרות יום אחד של גשם שתפס אותנו לראשונה. הפסטיבל שכבר הפך למסורת זוכה להכרה ושם מצוין של אחד הפסטיבלים הטובים בארץ בסוכות, והשנה זכינו לראות לא מעט אורחים ומבקרים מערים אחרות. הפן האומנותי והארגוני היו מוצלחים ביותר וזאת תודות לצוות ההפקה ואנשי העירייה ובראשם אגף תרבות ואירועים שכבר מיומנים ובעלי ניסיון רב בהפקת אירוע מרכזי וגדול מסוג זה."

לצפייה באלבום התמונות מהקרקס – היכנסו לדף הפייסבוק שלנו



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד