החוגים חוזרים

11/03/2021 כ"ז אדר תשפ"א

חוזרים לשגרה: מערך חוגי אחר הצהריים של עמותת סחלבים ישוב לפעילות החל מיום שני 8.3.21 בכפוף להנחיות. המדריכים והמאמנים כבר מוכנים ונרגשים לקראת החזרה של המשתתפים.

ילדי העיר יוכלו לשוב וליהנות מקשת רחבה של חוגי אחר הצהריים לכל הגילאים בתחומי הספורט, המחול, האומנות, העשרה, המוזיקה ואומנויות הלחימה, בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.

בשבועות האחרונים עוסקים בעמותת סחלבים בחזרה הדרגתית לפעילות כאשר לפני כשלושה שבועות שבו לפעילות הספורטאים התחרותיים, מספר חוגי מבוגרים ותלמידי הקונסרבטוריון העירוני. כעת הגיע גם תורם של ילדי העיר לשוב וליהנות ממערך חוגים מגוון ואיכותי.

עם קבלת ההנחיות ממשרדי הממשלה הרלוונטיים ביצעו בסחלבים ריענון נהלי עבודה והכינו את מתקני הפעילות. בנוסף, במטרה לשמור על בריאות המשתתפים והצוות התבקשו המפעילים והמדריכים להציג תעודת מתחסן / מחלים טרם חזרתם לפעילות. כל זאת כדי לקבל את המשתתפים בסביבה נעימה המאפשרת מפגש בטוח על פי ההנחיות. סביבה, אשר תאפשר פעילות חוגית המפתחת מיומנויות וכישורים אישיים וחברתיים, המהווים מנוף להעצמה אישית.

בימים אלו, במקביל לחזרה לפעילות, חידשה סחלבים את הרישום לחוגים באתר העמותה ומזמנים את התושבים להירשם ולשריין מקום בקבוצות השונות. – להרשמה לחצו כאן


המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "לאחר פגרה ארוכה הגיע הזמן שגם הילדים שלנו יוכלו לשוב וליהנות מפעילות חוגית משמעותית, שלצד ההנאה והפן החווייתי שבה, תורמת רבות לפיתוח כישורים חברתיים, קוגניטיביים ומוטורים. הפעילות תתקיים בהתאם להנחיות לשמירה על בריאות הילדים. מחכים לראות את כולכם בחוגים."

חוגי מחול אורית דבירחוגי מחול אורית דביר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד