עדכון יומי 18.5.21

19/05/2021 ח' סיון תשפ"א

עדכון בתחום החינוך: נוכח המבצע המתמשך והמצב הביטחוני, קבע פיקוד העורף כי גם ביום רביעי, 19.5.21 לא יתקיימו לימודים, בין היתר בערי השפלה ובהם מודיעין מכבים רעות. לכן, מחר, רביעי 19.5.21, תימשך הלמידה מרחוק שהינה בטוחה עבור התלמידים וצוותי החינוך.

עוד קובעת ההחלטה כי ניתן יהיה להפעיל את מערכת החינוך המיוחד, רק אם ניתן ללמוד בתוך מרחב מוגן לאורך כל היום. לאחר בחינת מנהל החינוך העירוני וצוותי החינוך את היתכנות האפשרות המורכבת, הוחלט שלא יתקיימו מחר לימודים בחינוך המיוחד. הרציונל הוא העומס הרגשי והפיזי בלמידה בצפיפות ותנאים לא פשוטים במרחב מוגן לאורך כל שעות היום עבור ילדי החינוך המיוחד. כמו כן, אין מספיק מרחבים מוגנים המאפשרים למידה שכזו. על כן, הלמידה מרחוק לחינוך המיוחד תימשך מחר.

תלמידים שנבחנים ביום רביעי 19.5.21 לבגרות, יוכלו להיבחן בהתאם להחלטת פיקוד העורף בתוך מרחבים מוגנים. בשעות אלה, נערכים בעירייה להכנת המרחבים כך שיוכלו להיבחן בהם. הודעה על מיקום הבחינה תישלח לתלמידים ע"י בתי הספר. אנו מזכירים כי משרד החינוך מאפשר להיבחן במועד חלופי, 9.6.21, לתלמידים אשר אינם מעוניינים להיבחן ברביעי וחמישי הקרובים.

כמו כן לא תתקיים מחר, רביעי 19.5.21, פעילות בעמותת סחלבים: במערך הצהרונים, בחוגים ובקונסרבטוריון העירוני.

הערב התחיל פינוי אשפה ברחבי העיר וממחר חוזרים לשגרה על פי ימי הוצאת אשפה, גזם וגרוטאות בכל שכונה.

אנו יודעים שזה לא פשוט, אך הלחימה עודנה נמשכת על אף תחושת השקט השוררת בעירנו. העירייה פועלת על פי הנחיות פיקוד העורף אשר יתעדכנו מחר, רביעי 19.5.21.

עדכון מיוחד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד