חוזרים לבלות בעיר

01/06/2021 כ"א סיון תשפ"א

קצב החיים, שנע בין מצב חירום, מגפה עולמית ושגרה זהירה בהחלט מתעתע. לאחר ההודעה על הפסקת האש ביום שישי 21.5.21, החלו בעירייה בקידום תכניות האירועים והפעילויות, כך שכבר השבוע צפויה לתושבים חגיגה אמיתית שמחזירה את הצבע והשמחה לעיר.

נפתחה מחדש עונת "יוגה בפארק". שיעורי יוגה ללא עלות מדי יום ראשון בשעה 18:30, המותאמים לכל הרמות, כולל מתחם מיוחד לילדים. השיעורים מתקיימים בפארק הדגים וכל שצריך להביא הוא מזרן או מחצלת וליהנות מנשימה עמוקה ושלל תרגילים באוויר הפתוח.

היכל התרבות העירוני חזר ובגדול ומביא לכם התושבים את מיטב ההופעות, ההצגות, סרטי טרום בכורה, ועוד שפע של תרבות והעשרה. מוזמנים להיכנס לאתר ההיכל ולהזמין כרטיסים.

מחלקת אזרחים באגף קהילה חוזרת עם הרצאות מרתקות במגוון ונושאים במרכז האלה ובמפג"ש ומחזירה את פעילות "רגלי זהב" - רקדה בהנחיית שלום גיאת.

רשת הספריות מזמינה את הקוראים למפגש מקוון באנגלית עם הסופר הבריטי פיטר ג'יימס, מחבר סדרת הספרים רב פקד רוי גריס, שעות סיפור לילדים, ומפגש בהנחיית קובי מידן - ''שירי חגיגת קיץ'' של אלתרמן.

עמותת סחלבים מחדשת את סדרת "סחלבים לקטנטנים" בתוכנית עשירה של שעות סיפור ופעילויות מוסיקליות לזאטוטים.

בימים חמישי ושישי 27.5.21 – 28.5.21 יתקיים יריד מיוחד "מחבקים את הדרום". יריד תמיכה בעסקים מיישובי העוטף והדרום, במרכז העיר בשדרת דם המכבים. לאורך השדרה יופיעו אמני רחוב מהדרום, אמני קרקס, מופעים מוסיקליים וכמובן יריד של עסקים מהדרום עם שלל מתנות, תוצרת מקומית, אמנות, עיצוב ועוד. הכניסה חופשית.

כל הפרטים בלוח האירועים כאן בקישור

תמונה להמחשה מאירועי האביבתמונה להמחשה מאירועי האביב


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד