יום המודעות להצלת חיים

22/02/2022 כ"א אדר תשפ"ב

ביום שני 21.2.22, התלווה ראש העיר חיים ביבס להדרכתם של תלמידי מגמת ספורט בבית הספר עירוני ב' ע"ש יצחק רבין על אופן הפעלת מפעם (דפיברילטור). כך שבמצב חירום של אדם עם דום לב בין אם בבית הספר ובין אם במרחב הציבורי, יוכלו לדעת כיצד להציל חיים בדקות הקריטיות.

המכשיר הפשוט לתפעול, עולה היום, יום שלישי 22.2 למודעות בקמפיין הסברה ארצי, שמטרתו להדגיש עד כמה כל עובר אורח יכול להיות מציל חיים גם ללא ידע רפואי, ועל כן חשוב לדעת את מיקומיהם של המכשירים ואופן הפעלתם.

בעיר עשר עמדות למפעמים חכמים המופעלים בשליטה מרחוק ע"י מד"א באמצעות חיוג למוקד מד"א 101 וכן, עשרות מפעמים רגילים מצילי חיים בכלל מבני הציבור ומוסדות החינוך, מרכזים מסחריים, בריכה עירונית, בתי כנסת, בית הדיור המוגן עזריאלי פאלאס ועוד. בנוסף, נמצאים המכשירים בניידות הביטחון הזמינות 24 שעות ביממה עבור התושבים.

במסגרת הנגשת המידע ושדרוג השירות לתושב, יכולים תושבים לנווט ישירות למיקום המדויק של המכשירים ברחבי העיר. זאת על ידי לחיצת כפתור ברשימת הכתובות המפורסמת כאן באתר.

הרשימה מתעדכנת כל העת במכשירי ההחייאה שמוצבים בעיר, וכוללת גם הסבר מפורט באשר למיקומו של כל מכשיר ושעות הזמינות שלו בכל מבנה.

ראש העיר עם תלמידי מגמת הספורט ראש העיר עם תלמידי מגמת הספורט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד