החלה ההרשמה למרוץ הלילה

03/05/2022 ב' אייר תשפ"ב

MODIIN Night Run - מרוץ הלילה של מודיעין מכבים רעות חוזר אחרי הפסח ולחובבי הריצה מצפה מרוץ אורבני זוהר וחווייתי במיוחד בשדרה המרכזית של העיר. בתכנית: מסלולי ריצה קלילים, מוזיקה ואלמנטים חווייתיים לאורך המסלול וגם מקצה אפרוחים חדש להורים וילדים.

ביום חמישי 12.5.22, עם רדת החשיכה, ייצא לדרך מרוץ הלילה השני של מודיעין מכבים רעות. לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה מצפים בעירייה למאות רצים ורצות שיוכלו ליהנות מכל אחד מארבעת מסלולי הריצה.

לצד שני מקצים תחרותיים של 5 ק"מ ו-2.5 ק"מ יציע המרוץ הלילי מקצה עממי של 1.5 ק"מ ומקצה אפרוחים חדש של 350 מטרים המתאים להורים ולילדים בגילי 7-3. לאורך המסלולים ייהנו הרצים ממוזיקה, תאורה מתחלפת ועוד אפקטים, שיוסיפו לפן החווייתי של המרוץ.

העלות למשתתף, ברישום המוקדם, תעמוד על 40 שקלים למסלולים העממיים ו-80 שקלים למסלולים התחרותיים (הכוללים מדידת זמנים). כאשר כל משתתף יקבל ערכת מרוץ הכוללת תיק שרוך, חולצת ספורטיבית של האירוע, מספר חזה, מדליית השתתפות ועוד הפתעות.

את המרוץ מפיקים אגף הספורט בעירייה בשיתוף העמותה העירונית 'סחלבים' אשר ציינו השבוע כי ההרשמה למרוץ הלילה נפתחה והיא מתבצעת באתר המרוץ – לחצו כאן עד לתאריך 7.5.22 (רישום מוקדם עד 30.4.22) או עד למילוי מכסת המשתתפים המותרת.

מרוץ לילה. צילום חורחה נובומינסקימרוץ לילה. צילום חורחה נובומינסקי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד