מתחם חדש לבני נוער בימי שישי

20/07/2022 כ"א תמוז תשפ"ב

ביום שישי האחרון 8.7.22 הגיעו עשרות בני נוער למתחם החדש אותו פתחה העירייה ברחבת האמפי של מוזיאון מורשת החשמונאים הממוקם במרכז העיר ברחוב דם המכבים, בהובלת מחלקת ביטחון קהילתי באגף חברה, נוער וצעירים.

במתחם, הנקרא ma.com נהנו בני הנוער ממתחמי משחק שונים, עמדת טיק טוק משודרגת לרווחת בני הנוער, פינות ישיבה ואוכל ועוד. בנוסף במתחם התקיימו לאורך הלילה שיחות של בני נוער עם מדריכי נוער ומדריכי מוגנות, מנחה למיניות בריאה ומתנדבי סיירת הורים אשר שוחחו על סוגיות העוסקות בגיל ההתבגרות, סוגיות של בינו לבינה, יחסים עם ההורים וחברים ועוד.

המתחם יפעל לאורך חופשת הקיץ, מידי שישי בין השעות 22:00-02:00 לרווחת בני הנוער בעיר. בנוסף, מדריכי המוגנות במחלקה לביטחון קהילתי ישוטטו לאורך כל הקיץ בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעות הערב במרכז העיר, על מנת לפגוש את בני הנוער ולקיים עימם שיח בגובה העיניים ולהיות עבורם בשטח במידת הצורך.

שמעון גואטה, מחזיק תיק ביטחון קהילתי: "המתחם הוקם לאחר חשיבה ארוכה של מחלקת הביטחון הקהילתי במטרה למנוע התנהגויות סיכוניות ומתן מענה בזמן אמת. לאור העלייה בהגעת בני נוער לסביבת מרכז העיר, הוחלט למקם את הפעילות שם, הרחק מבנייני מגורים. מטרת המתחם הינה להעלות את תחושת הביטחון האישי של בני הנוער ע"י כך שהם נמצאים באיזור מוגן, בטוח, כיפי ונעים עם אנשי מקצוע, ובדרך זו יכולים גם ההורים להיות שקטים ורגועים. כתוצאה מכל הצלחנו למגר תופעות שליליות כמו רעש בימי שישי בלילה בחודשי הקיץ. לאור ההצלחה, המתחם יפעל לאורך כל הקיץ".

מתחם חדש לבני נוערמתחם חדש לבני נוער


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד