גינה אקולוגית ע"ש אורי קולטון

16/02/2017 כ' שבט תשע"ז

ביום שישי האחרון חגגו בבית ספר "היובל" את ט"ו בשבט בנטיעות, בטקסים ובחנוכת גינה אקולוגית מקראית, שהוקמה בסיוע משפחת קולטון, כהנצחה לזכרו של בנם אורי ז"ל, שהיה טייס קרב ונפל בעת מילוי תפקידו. הגינה האקולוגית-מקראית תאפשר לתלמידי בית הספר להעמיק את למידתם בנושא הקיימות ותסייע בהיכרותם עם הצמחים הרבים בהם התברכה ארץ ישראל.

הגינה תסייע בעידוד למידה חווייתית מחוץ לכיתה ובתהליך השילוב של כיתות התקשורת שבבית הספר. המנהלת רונית רביזדה ציינה כי השמירה על הטבע והחינוך לקיימות מהווים דוגמה לערך האחריות אותו מציינים החודש התלמידים. עוד אמרה רביזדה כי "בית הספר בחר לציין את הקשר של האדם לטבע ולסביבה על ידי נטיעות של כל התלמידים, בשיתוף הקהילה."

בית ספר ''היובל'' – גינה אקולוגית ע''ש אורי קולטוןבית ספר ''היובל'' – גינה אקולוגית ע''ש אורי קולטון

בכל רחבי בית הספר נעשו נטיעות, כאשר חלק מהתלמידים נטעו ברחבי בית הספר וחלק אחר נטע באירוע הנטיעות העירונית שנערך בגבעת התיתורה, גבעת אותה "מאמץ" בית הספר במסגרת פרויקט "אמץ אתר". בנוסף, במהלך היום נהנו כל תלמידי "היובל" לאכול סלט פירות שהכינו בעצמם, לשתות תה צמחים טעים ולהסתובב בדוכני המכירות של צמחים שהנביטו בחממה.

כהמשך לאירועי ט"ו בשבט, ביום ראשון האחרון התארחו תלמיד כיתה ג'1 בבית "העמותה למען הקשיש במודיעין", שם שתלו ביחד עם האזרחים הוותיקים צמחים נוספים.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד