תחבורה ציבורית

12/07/2020 כ' תמוז תש"פ

הבהרה בנוגע לנסיעה בתחבורה הציבורית – רב קו

נוסעים יקרים, לידיעתכם אין אפשרות לנסוע בתחבורה הציבורית ללא רב קו מוטען.

על פי ההנחיות לא ניתן לשלם במזומן לנהג ויש להצטייד בכרטיס רב קו מוטען מבעוד מועד.
את כרטיס הרב קו לא מטעינים אצל הנהג! גם עבור נסיעה בודדת אי אפשר לשלם לנהג!

כרטיס רב קו ניתן לקנות ולהטעין אך ורק בעמדת רב קו מאוישת בשעות הפעילות בלבד.
עמדת רב קו מאוישת קיימת במודיעין בתחנה המרכזית ופעילה בימים א'-ה' בשעות 08:00 – 17:00 (הפסקה 12:30 – 13:00)
ובימי ו' וערבי חג בשעות 8:00 – 13:00.

אנא היערכותכם מבעוד מועד עם כרטיס רב קו מוטען לפני העלייה לאוטובוס
במידה והגעתם לתחנה בשעות בהן אין נציג אנושי בעמדת רב הקו.



נוסעים יקרים,

מערך התחבורה הציבורית של מודיעין מכבים רעות מתקדם לשירות יעיל, מהיר ונוח יותר.

עם פתיחת מתחם התחבורה החדש בלב כיכר התחבורה, ביום שישי 25.8.17, בסמוך לתחנת רכבת "מודיעין מרכז", פועל שירות עירוני חדש בתדירות גבוהה יותר, עם קווים חדשים במסלולים חדשים דו-כיווניים.

קווי האוטובוסים הבינעירוניים הסדירים, יוצאים ליעדם ממתחם התחבורה החדש בדרך מהירה.

נפתח מוקד עירוני לתחבורה ציבורית, שמרכז את פניות תושבים הנוגעות לתחבורה הציבורית במטרה לייעל ולשפר את הטיפול בנושא. המוקד פועל 24 שעות ביממה בטלפון 08-9738434

מערך תחבורה ציבורית

הנפקת רב קו

נוסעים יקרים, הנפקת כרטיסי רב-קו בעיר נעשית במשרדי חברת "קווים".

משרדי החברה עברו למתחם התחבורה החדש, בין הקניון לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז"

שעות הפתיחה של המשרדים:

  • ימים א'-ה' – 8:00 – 17:00

  • יום ו' – 8:00 – 13:00

    למידע נוסף התקשרו למוקד שירות לקוחות בחברת "קווים" – 2060*
    לחצו כאן לטעינת רב-קו

צור קשר

שםתפקידטלפון עקריפניה
שםהילה הדרתפקידרכזת תחבורה ציבוריתטלפון עקרי08-9726277פניהפניה מקוונת להילה הדר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד