אגף מחשוב ומערכות מידע בעירייה משיק בימים אלה, מערכת ממוחשבת חדשה של צ'אטבוט בווטסאפ. המערכת היא חלק משדרוג השירות לתושב הנעשה בשנים האחרונות, במסגרת מודל "עיר חכמה" לשיפור וייעול המענה לתושבים, באופן דיגיטלי ונוח מכל מקום.
המערכת מרכזת באופן מסודר וברור בווטסאפ, שירותים עירוניים רבים ובהם – זימון או ביטול תור, ארנונה, שילוט, גבייה וטאבו. כך שהתושב יכול לבחור בהתאם לתפריט, את השירות אותו מעוניין לקבל במענה אוטומטי שזמין 24 שעות ביממה.
אחד היתרונות המרכזיים של מערכת הצ'אטבוט הוא היכולת להגיע לשירותים מקוונים דרך הווטסאפ כאמור 24 שעות ביממה ולחסוך בהמתנה לשעות פעילות, חיפושים ובירוקרטיות. בהמשך, יורחבו השירותים העירוניים בווטסאטפ לתחומים נוספים, בין היתר, הנדסה ורישוי עסקים.
מספר הטלפון של המערכת העירונית בווטסאפ - 052-4903421. או לחצו כאן על הקישור
בערב חג ראש השנה התקבלו בעירייה תלונות רבות של תושבים אודות חוברת הסתה קיצונית נגד קהילת הלהט"ב אשר נשלחה לתיבות הדואר בבתים, בעקבות הפניות הגישה העירייה תלונה במשטרה