25% הנחה למפקדי מילואים פעילים

03/11/2022 ט' חשון תשפ"ג

ביום רביעי הקרוב 2.11.22 בישיבת המועצה הקרובה תובא הצעה לסדר היום הצעה לפיה תוענק הנחה משמעותית של 25% בארנונה למגורים, עבור מפקדים ומפקדות משרתי מילואים פעילים, שהם תושבי העיר. כידוע, נכון להיום, כל תושבי העיר, המוגדרים משרתי מילואים פעילים, זכאים להנחה אוטומטית בארנונה למגורים בגובה של 5%.

ההצעה מתבססת על תקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה) תיקון 2022, המאפשרת לרשות המקומית לקבוע הנחה בארנונה למגורים של עד 25% למפקדים ומפקדות בשירות מילואים פעיל, לגבי מאה מטרים רבועים משטח הנכס שברשותם.

קבלת ההנחה למפקדים במילואים תבוצע, בכפוף לאישור המועצה ואישור התקנות בישיבת המועצה שתתקיים במהלך חודש נובמבר. המשמעות היא שמפקדים, אשר זכאים להנחה על פי התקנות אשר יגישו את המסמכים הנדרשים יוכלו ליהנות מההנחה.

על פי התקנות של משרד הפנים מפקד מילואים פעיל הוא "חייל מילואים, כהגדרתו בחוק שירות מילואים שמשרת בתפקיד פיקודי כהגדרתו בפקודות הצבא וכן מתקיים בו אחד התנאים הבאים: 1 מחזקי בתעודת מפקד מילואים פעיל תקפה שנתן לו צה"ל. 2. הוא מחזיק באישור תקף שנתן לו צה"ל על כך שהוא מפקד מילואים פעיל. 3 נמסרה הודעה על ידי צה"ל לרשות המקומית על כך שהוא מפקד מילואים פעיל.

חיים ביבס, ראש העיר: "מודיעין מכבים רעות מובילה זה למעלה מעשור, בכל הקשור להתנדבות בצה"ל ובמיצוי קצונה בקרב בני ובנות הנוער, אשר רבים מהם ממשיכים להתנדב בשירות מילואים פעיל. כמי ששירת כמפקד במילואים שנים רבות, אני מבין היטב את הקושי לצאת לשירות מילואים ולהשאיר מאחור את המשפחה, העבודה והחיים. אנו מעריכים ומעודדים תרומה לקהילה ולמדינה, ולכן נעשה את המיטב כדי לעזור למשפחות מפקדי המילואים כי מגיע להם!".

מילואים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד