הרחבת הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב

07/04/2024 כ"ח אדר ב תשפ"ד

עיריית מודיען מכבים רעות, אישרה ביום רביעי את הפקדת התוכניות להרחבה משמעותית של הפארק הטכנולוגי ומרכז עינב ובכך לאפשר לעוד חברות סייבר ואלקטרוניקה להגיע לעיר וליהנות ממרכז טכנולוגי חדשני במרכז הארץ.

על פי התוכנית שאושרה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יתווספו לפארק הטכנולוגי כ-900,000 מ"ר ולמרכז עינב וכ-400,000 מ"ר. השטחים שהתווספו מיועדים למסחר, תעסוקה, בילוי ופנאי ואף למלונאות.

כידוע, כל השטחים המיועדים לבינוי בפארק הטכנולוגי של העיר כבר מאוכלסים או נמצאים בתהליכי בנייה ופועלים בהם כ-600 חברות שונות ובהן חברות מהמובילות בישראל כמו אלביט, פלקס, אירונאוטיקס ועוד אשר נחשבות לחברות הטובות והמובילות בישראל.

אתר מרכזי בו צפויה התעניינות רבה מצד החברות השונות הוא במרכז עינב, שם מיועדות לבינוי עתודות הקרקע הסמוכות לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין" והן יוכלו לשמש לטובת עסקים ומסחר.

בנוסף, מעניקה התוכנית גם את זכויות הבנייה הנדרשות להקמתו של אצטדיון כדורגל וארנה ליד תחנת הרכבת. זאת בהמשך לפרסום העירייה לפיו בימים אלה היא נמצאת בתכנון להקמתם של האצטדיון והארנה, בסדר גודל של כ-70 דונם. שטח אשר מתאים לקהל רב.

בנוסף, בתוכנית זו מוצעים 15,000 מ"ר במגרש המיועד למלונאות בפאתי הפארק הטכנולוגי, ליד יער בן שמן.

ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "מודיעין מכבים רעות היא עיר שמובילה בתחום החדשנות ולכן זה טבעי שנקדם בעיר מתחמים טכנולוגיים שיהוו בית חם עבור חברות הייטק וסייבר מובילות שייהנו מעיר מובליה במרכז הארץ, חדשנית, עם תשתיות דיגיטליות איכותיות. הרחבת אזורים אלה לרבות יצירת אזור תיירותי מתקדם, יאפשר לעסקים נוספים להתבסס בעיר ובכך יספקו עוד מקומות תעסוקה ולשפר ולשמר את עתידה הכלכלי העיר על ידי יצירת מרכזי עסקים מודרניים בשילוב עם אתר מלונאות."

הרחבת הפארק הטכנולוגיהרחבת הפארק הטכנולוגי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד