הופקדה תוכנית המתאר

30/01/2018 י"ד שבט תשע"ח

ביום רביעי 8.11.2017, אישרה הועדה המקומית לתכנון ולבניה, את הפקדתה של תוכנית המתאר להרחבות בניה בעיר. בנוסף, הוחלט בוועדה כי התוכנית לא תחול על המע"ר הנבנה בעיר (מרכז עסקים ראשי).

התוכנית תופקד בשבועות הקרובים ומסמכיה מפורסמים באתר העיריה למשך 60 יום עד לתום תקופת ההפקדה שלאחריה יוחלט באם לאשר את התוכנית באופן סופי במתכונתה.

כזכור, התוכנית שהוכנה על ידי משרד האדריכלים "נעמה מליס" בשיתוף עם מינהל ההנדסה בעירייה, מאפשרת מסגרת תכנונית מהירה ושקופה לתוספות בניה בהתאם לצרכי האוכלוסייה, זאת בהתאם לקריטריונים שנקבעו בה. כך למשל תאפשר התוכנית, הוספת חדרים על גגות המבנים וניצול חללים כלואים, בהתאם להוראות שבתוכנית.

מחזיק תיק תכנון ובניה, מיכאל חרל"פ: "אני שמח שעברנו עוד שלב בדרך להפקדת תוכנית ההרחבות. התוכנית היא אחת מהתוכניות החשובות ביותר שהופקדו בשנים האחרונות. התוכנית שתופקד לעיון הציבור תיתן מענה להרחבות בניה ליחידות הדיור בשכונות הוותיקות אבל לא לכולם. נשמח לקבל את הערות התושבים לתוכנית ב 60 הימים שאחרי ההפקדה. אני רוצה להודות לחברי מועצת העיר שרואים את החשיבות הרבה בתוכנית ושהצביעו כולם בעד הפקדת התוכנית".

לחצו כאן לעיון בתקנון התוכנית

לחצו כאן לעיון בתשריט התוכנית (גליון מספר 1)

לחצו כאן לעיון בתשריט התוכנית (גליון מספר 2)

בתים במודיעין מכבים רעות. תמונת אילוסטרציהבתים במודיעין מכבים רעות. תמונת אילוסטרציה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד