סוגרים את הקיץ בענק

02/09/2018 כ"ב אלול תשע"ח

רגע לפני שבני הנוער של העיר מסיימים את החופש הגדול ופותחים את שנת הלימודים החדשה, הכינו להם אגף תרבות ואירועים ומחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים מסיבת רחוב צבעונית במיוחד עם כוכבי הנוער: איתי לוי, סאבלימינל ועידו בי וצוקי.

מסיבת הרחוב הגדולה תתקיים ביום שישי 31.8.18 החל מהשעה 12:00 ברחוב ערער, הצמוד לקניון ובמסגרתה ייהנו בני הנוער ממתחם מושקע הכולל הצללות ומתזי מים.

במהלך האירוע, אותו ינחה DJ Blackout יעלו האמנים בזה אחר זה על הבמה וירקידו את בני הנוער עם מוזיקת קיץ קצבית. בשיאו של האירוע יקבלו המשתתפים שקיות המכילות צבעים אורגנים ייחודיים (שיורדים במים) ובתזמון מדויק יצבעו אחד את השני ואת המתחם כולו בשלל צבעי הקשת.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, לטם גל: "מסיבת הרחוב מסכמת קיץ חם ורווי בפעילויות ואירועים שקיימנו עבור בני הנוער של העיר. לאורך כל הקיץ נהנו אלפי בני נוער ממתחמי פעילות, אירועי שיא עם כוכבי נוער ומקו אוטובוס חדש שחנכנו הקיץ בימי שישי בערב למקומות הבילוי בתל אביב. אני מזמינה את בני הנוער, רגע לפני שחוזרים ללימודים, לבוא וליהנות ממסיבת רחוב צבעונית במיוחד."

מסיבת רחוב צילום: חורחה נובמינסקימסיבת רחוב צילום: חורחה נובמינסקי


כחלק מההיערכות למסיבת הרחוב, ייחסמו לתנועת כלי רכב רחוב ערער בקטע שבין רחוב פיקוס לבין רחוב הרכבת בין השעות 19:00-06:00.

הנהגים מתבקשים שלא להחנות את רכביהם לאורך רחוב ערער מפינת פיקוס ועד פינת רחוב הרכבת וכי רכבים שיחנו במקום יגררו.

החל משעה 06:00 ועד השעה 19:00 יחסמו לתנועת רכבים הצירים הבאים:

רחוב פיקוס מצומת רחובות תלתן ועמק איילון עם רחוב לבונה יחסם לכיוון קניון עזריאלי (לכיוון דרום).

רחוב ערער מפינת רחוב פיקוס יחסם לכיוון מערב.

רחוב הרכבת מכיוון כיכר התחבורה יחסם החל משעה 11:30. החל משעה זו תותר תנועה ברחוב הרכבת לתחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות) בלבד.

לבאים מכיוון רחוב עמק החולה ועמק דותן לכיוון רחוב ערער תתאפשר פניה ימינה לרחוב פיקוס כמו כן, תתאפשר כניסה לחניון של קניון עזריאלי.

לא תתאפשר חנית רכבים לאורך רחוב ערער עד פינת רחוב הרכבת – רכב חונה ייגרר.

תושבי רחוב פיקוס יוכלו להגיע לביתם בזמן האירוע מכיוון רחוב עמק החולה ועמק דותן, דרך רחוב ערער ומשם ימינה לרחוב פיקוס.

לבאי קניון עזריאלי תתאפשר כניסה/יציאה כרגיל מכל שערי הכניסה והחניונים.

הכניסה לאירועים תבוצע באמצעות כניסות מבוקרות (מסרקי בידוק), התושבים מתבקשים להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות כוחות הבטחון, המאבטחים והבודקים.

לא תותר הכנסת בעלי חיים, נשק אזרחי/צה"לי, אופניים חשמליים ותרסיסי קצף לאיזור האירוע.




פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד