סקר לצעירי העיר

29/07/2020 ח' אב תש"פ

לראשונה מבצעת העירייה באמצעות היחידה לתכנון אסטרטגי ואגף חברה, נוער וצעירים, סקר ייחודי לטובת צעירי העיר, בגילאי 18 עד 35.

הסקר, נועד לבחון את צרכי האוכלוסייה הצעירה המגוונת מאוד בשלבי חייה - החל מבני נוער לפני גיוס, חיילים, סטודנטים ומשפחות צעירות. כמו כן, את האתגרים העומדים בפני הצעירים בגילאים אלו, ובראשם השיקולים הכלכליים ויוקר המחייה בעיר, כמו גם מציאת תעסוקה, בילוי ופנאי המותאמים לקהל זה.

הסקר נוגע בנקודות העניין המרכזיות בחיי הצעירים וזאת במטרה ללמוד ולשקף באופן המדויק ככל הניתן, את מצבם ורצונם של צעירי העיר באשר לעלות המחייה והתעסוקה והאם בכוונתם להמשיך לגור בעיר בשנים הבאות.

בנוסף, מתמקד הסקר בשאלות על אופי הפעילות שהיו רוצים לראות במרכז הצעירים "יודה" אשר הוקם לפני כשלוש שנים, על חיי קהילה והצעות לקידום הצעירים בעיר.

תשומת לב בסקר ניתנת גם למרכז העיר (מע"ר), שבחזון הקמתו מיועד לשמש גם את צעירי העיר ובחינת עמדתם בנוגע לאופי המע"ר על מנת שיוכלו לבלות וליהנות בו.

זהו הסקר השלישי אשר יוצא מאז הוקמה היחידה לתכנון אסטרטגי בעירייה לפני כחצי שנה, שמטרתה שיתוף התושבים על מנת לבנות תכניות עבודה איכותיות שעונות על צרכיהם ככל הניתן. הסקרים מופצים בכלי המדיה הדיגיטלית של העירייה – פייסבוק, אינסטגרם, טלגרם, הודעות אישיות לסלולר וכמובן באתר העירייה. ד"ר אופיר לנג, מנהל היחידה לתכנון אסטרטגי הדגיש כי פרטי הנשאלים חסויים ומשמשים למטרות המחקר בלבד.

מניסיון העבר בשני הסקרים הקודמים, תושבים רבים מבקשים להשפיע ולהיות מעורבים בנעשה בעיר, ישנו ביקוש רב למלא סקרים מעין אלו כאשר בשני המקרים הקודמים מולאו יותר מ-5,000 שאלונים. על בסיס תוצאות הסקר, תגובש בהמשך תכנית עבודה אסטרטגית מדויקת ומעמיקה למען צעירי העיר.

ברוך בוחניק, מחזיק תיק אסטרטגיה: "הסקר לצעירים הינו הסקר השלישי במספר שמובילה היחידה לתכנון אסטרטגי ומייצגת את הקו של שיתוף ציבור כחלק אינטגרלי וסיוע לקבלת החלטות עירוניות".

לטם גל דואני, מנהלת אגף חברה נוער וצעירים: "צעירי העיר הינם מנוע צמיחה מרכזי וגורם משפיע על פניה של העיר. מטרתנו הינה להפוך את הצעירים מלקוח לכוח, ולאפשר להם להיות אמונים על עתידם ועתיד העיר. מרכז הצעירים "יודה" מזמין את הצעירים לענות על הסקר ובנוסף להגיע ולקחת חלק בפעילויות הרבות המתקיימות בו לאורך השנה".

היכנסו להצביע ולהשפיע – לחצו כאן


יודה צעיריםיודה צעירים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד