חדש: קו מהיר לראשון לציון

26/08/2021 י"ח אלול תשפ"א

החל מיום שישי 27.8.21, ייצא מהעיר קו חדש ממודיעין מכבים רעות לראשון לציון. הקו החדש, שיחליף את קו 152 יהיה מהיר וקצר ויאפשר להגיע מהעיר לראשון לציון בתוך זמן קצר משמעותית ממשך הנסיעה הנוכחית.

הקו החדש ייצא מהתחנה המרכזית בעיר וייסע דרך כביש מספר 431 כאשר בדרכו לחוף הים יעבור במרכז העיר ראשל"צ, במכללה למנהל, בסינמה סיטי וכאמור יסיים בחוף הים בראשל"צ.

במהלך השבוע יופעל הקו 26 פעמים (לעומת 8 נסיעות היום), כאשר ביום חמישי הנסיעה האחרונה מראשון לציון למודיעין מכבים רעות תצא בשעה 00:30.

כזכור, הוספת הקו לראשון לציון הינה נדבך נוסף מתוספת של ארבעה מלש"ח שהובטחו ממשרד התחבורה לעיריית מודיעין מכבים רעות, לטובת התחבורה הציבורית של העיר, בהמשך לפגישת העבודה של ראש העיר, חיים ביבס עם שרת התחבורה הקודמת, מירי רגב וכן פגישת עבודה דומה עם שרת התחבורה הנוכחית, מירב מיכאלי.

נוסף על הקו החדש לראשון לציון בעירייה עדכנו על מספר שינויים נוספים ובהם שינוי מסלול קו 154 שונה וכעת הקו החדש יוביל ממודיעין מכבים רעות ישירות לחולון ולא יעבור בבית דגן ובראשון לציון.

קו זה, במתכונתו החדשה יסיע את תושבי מודיעין מכבים רעות למרכז העסקים בשדרות ירושלים בחולון ולבסיסי צה"ל ברמלה ובצריפין. קו זה ישמש אף הוא כקו תחבורה מהיר יעבור דרך כביש 431 וכביש 44 בדרכו לחולון.

כאמור כניסת קו 162 לראשון לציון תביא לביטולו של קו 152. במקום קו זה, שסייע לתושבים להגיע ללוד ולרמלה, יתוגבר קו מספר 150, שרוב התחנות שלו חפפו את קו 152.

כמו כן תתווסף עוד נסיעה של קו 117 מהעיר לירושלים בשעות הבוקר המאוחרות וכן תתווסף עוד נסיעה של קו 111 מתל אביב לעיר בשעות הצהריים המוקדמות.

כאמור תוספות אלה הן חלק מהסכמות עליהן סיכם ראש העיר חיים ביבס עם ראשי משרד התחבורה אשר עד כה כללו את הרחבת מסלול קו 55 כך שיגיע גם למשרדים והמפעלים החדשים בשדרות הרכס, שבפארק הטכנולוגי. ותגבור תדירות קווים עירוניים נוספים המסתכמים ב-87 נסיעות מתוגברות בקווים- 50, 51, 53, 59,58, 56, 55 אשר כולם פועלים בתדירות נסיעות גבוהה יותר בימי ראשון עד חמישי. ובנוסף, קו 56 שברוב שעות היום נוסע בתדירות של ארבע פעמים בשעה. וכן, הוספת חמישה אוטובוסים עירוניים חדשים למערך התחבורה הציבורית.

לוח הזמנים המלא של קווי האוטובוסים מופיע באתר חברת "קווים"

ראש העיר חיים ביבס: "בחודשים האחרונים, מאז שהגענו להסדר על תגבור מערך התחבורה הציבורית בעיר, בסכום של ארבעה מיליון שקלים, אנחנו כבר רואים תוצאות בשטח. תגבור התחבורה הציבורית לראשון לציון תאפשר לצעירים, כמו גם לבנות ובני הנוער שלנו, להגיע במהרה ובבטחה לחוף הים ולמרכזי הבילוי בראשון לציון, כאשר במקביל רעננו קווים תחבורה נוספים המאפשרים הגעה למרכזי תעסוקה בחולון, בסיסי צה"ל שבאזור ועוד. אני פועל בשיתוף משרד התחבורה וחברת קווים להרחיב ולייעל את התחבורה הציבורית לטובת תושבי העיר."

ממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי: "הדלת הפתוחה והאוזן הקשבת שאנחנו מקבלים במשרד התחבורה בחודשים האחרונים לצד יישום הבקשות שהעלנו בפני בכירי המשרד הביאו לשדרוג נוסף של מערך התחבורה הציבורית. אנחנו נוסיף לעמוד בקשר עם כל גורמי המקצוע במשרד התחבורה וכן עם מנהלי חברת קוים כדי לוודא ששדרוג מערך התחבורה הציבורית יימשך גם בחודשים הקרובים."

אוטובוסים של חברת קוויםאוטובוסים של חברת קווים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד