ועדת בחינה מקצועית להקמת תיכון דתי

23/12/2009 ו' טבת תש"ע

ביוזמת סגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך, מויש לוי, הוחלט על הקמת ועדת בחינה מקצועית להקמת בית ספר תיכון דתי במודיעין מכבים רעות.

ראש העיר, חיים ביבס, מינה את הוועדה שבראשה יעמוד שמעון הראל, לשעבר מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך. חברי הוועדה הנוספים הם אלכס גליקסברג, מחמ"ד מחוז ירושלים וד"ר דליה דורון מנהלת תחום פורמאלי ובתי ספר על יסודיים במינהל החינוך בעירייה.

הוועדה תבחן את כל ההשלכות של הקמת התיכון ותמליץ לראש העיר באשר לאופי בית הספר, שאלת הבעלות על בית הספר, המסגרת המומלצת, המועד הראוי לפתיחת התיכון, קריטריונים לקבלת תלמידים לבית הספר ועוד. הוועדה תגיש את ההמלצות לראש העיר עד לתאריך 31/12/2009.

מויש לוי: "מזה תקופה ארוכה אנחנו שוקדים על הקמת בית ספר תיכון דתי בעיר. לאור ריבוי הדעות באשר למסגרת בית הספר ואופיו נכון היה למנות ועדה של אנשי מקצוע שיבחנו את כל הנתונים הקיימים וישמעו את מגוון הדעות השונות, ויעבירו את המלצותיהם."

"אני רואה חשיבות רבה לכך שהתושבים שנושא החינוך הדתי בכלל ונושא התיכון הדתי בפרט, יקר לליבם, ישמיעו את דעתם בפני הוועדה לפני שזו תמליץ את המלצותיה".

שמעון הראל שמתוקף תפקידו האחרון במשרד החינוך, כמנהל מחוז ירושלים מכיר את מודיעין מכבים רעות היטב, היה עד לאחרונה נציג המחלקה לחינוך בסוכנות בצפון אמריקה. לפני כן נשא בתפקידים במשרד החינוך בהם מנהל כוח אדם בהוראה ושימש מנהל בית ספר בירושלים ממ"ד במשך שנים רבות.

הראל: "כמו בכל עיר מתפתחת ובפרט בעיר כמו מודיעין מכבים רעות ראוי לבחון את כל האופציות השונות והמגוונות העומדות בפני מערכת החינוך העירונית על מנת לתת מענה נכון ומקצועי לכלל התושבים. הוועדה תבדוק ללא פניות את הסוגיות השונות ותמליץ המלצות מקצועיות בהתאם לממצאים שיועלו במהלך עבודתה."

תושבים המעוניינים להביע את עמדתם בנוגע להקמת תיכון דתי בעיר מוזמנים לפנות בכתב לדואר אלקטרוני.

הפונים מתבקשים לפרט את עמדתם בהיקף שלא יעלה על עמוד מודפס אחד. יש לציין פרטים אישיים בכדי לאפשר לוועדה יצירת קשר במקרה הצורך.





פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד