גינה אקולוגית במרכז לעולה

28/06/2026 י"ג תמוז תשפ"ו

בשבוע האחרון התכנסו ילדי "המרכז לעולה" יחד עם צוות מחלקת הקליטה בעירייה למפגש מיוחד של חידוש השתילה בגינה האקולוגית, לקראת עונת הקיץ. עוד במסגרת המפגש, ניקו את הערוגות, העשירו את האדמה בקומפוסט חדש והכינו אותה לקליטת השתילים הצעירים של מגוון ופירות וירקות עונתיים. בהם אבטיחים, מלונים, עגבניות שרי ועוד. הילדים גילו סקרנות והתרגשות רבה, השתתפו באופן פעיל בכל שלבי העבודה ולמדו על תהליך הגידול של הצמחים. הפעילות היוותה הזדמנות נהדרת לחיבור לאדמה, לטבע ולערכים של אחריות, סבלנות ושיתוף פעולה.

הגינה האקולוגית הוקמה לפני כשנה בשיתוף עם חברת "משו ירוק" והמשרד להגנת הסביבה. זאת מתוך רצון ליצור מרחב ירוק, מטפח ומחבר עבור ילדי ומשפחות העולים.

בגינה, ערוגות מטופחות, ספסלים נעימים ופינת ישיבה המזמינות את המבקרים ליהנות מהטבע ומהעשייה המשותפת.

מאז, ממשיכה הגינה להיות מוקד משמעותי של למידה וחוויה קהילתית במרכז לעולה.

כשגם בעתיד, ימשיכו להיפגש מדי תקופה כדי לרענן את הערוגות, לבצע שתילות מחודשות בהתאם לעונות השנה וליהנות יחד מתהליך הצמיחה וההתחדשות.

גינה אקולוגית במרכז לעולהגינה אקולוגית במרכז לעולה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד