כמאה משתתפים בהם עולים חדשים, תושבים ותיקים ובני משפחות חברי המקהלה, הגיעו לערב הסיום החגיגי של מקהלת “אור דוד”, שנערך באולם בית יד לבנים. האירוע סיכם שנה נוספת של פעילות מוזיקלית וקהילתית ענפה והדגיש את תרומתה הייחודית של המקהלה, לחיי התרבות והקליטה בעיר.
את המקהלה מובילה בשלוש השנים האחרונות המנהלת האמנותית נינה גונטרנקו, שעלתה לישראל בשנים האחרונות והביאה עמה רוח חדשה, התחדשות מקצועית ורפרטואר עשיר למקהלת הויטרנים.
במרכז הערב עמדה הופעת המקהלה, שהציגה תכנית אמנותית חדשה ומגוונת של שירים בעברית וביידיש. למקהלה שיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הקליטה בעירייה בהובלת רכזת דוברי הרוסית, שולמית רזניק, שפועלת רבות למען שילובם וקליטתם של עולים חדשים בקהילה.
מקהלת “אור דוד” פועלת כבר למעלה מ־29 שנים ומהווה בית חם עבור עולים ותיקים וחדשים כאחד. במהלך השנים הפכה המקהלה למוקד חברתי ותרבותי חשוב, המחבר בין דורות וקהילות באמצעות המוזיקה. המשתתפים ביקשו להביע תודה מיוחדת גם לרוזיטה ברלין, מנהלת מחלקת הקליטה, אשר יזמה לפני שנים את הפרויקט החשוב וממשיכה עד היום ללוות, לעודד ולתמוך בפעילותה של המקהלה.







